بهترین وکیل در رشت

وکیل در رشت

وکیل در رشت

علت اینکه باید بهترین وکیل رشت را بشناسیم این است که دعاوی حقوقی در شهر رشت روز به روز افزایش می‌باشند. مهم‌ترین و حساس‌ترین بحث و موضوع در رابطه با دعاوی حقوقی و تفاوت آنها با دعاوی کیفری تفاوت بین طرفین این دو دعاوی، مرجع رسیدگی و بررسی و همچنین ماهیت این نوع دعاوی می‌باشد، در واقع دعاوی حقوقی بر اثر ادعای بر یک حق مطرح خواهد شد و طرف‌های این دعاوی عموما اشخاص خصوصی (و یا اشخاص دولتی در مقام تصدی) می‌باشند که ادعایی مبتنی بر وجود داشتن حقی را مطرح می نمایند، ماهیت این نوع دعاوی نیز با دعاوی کیفری متفاوت می باشد، دعاوی مدنی بر اساس احقاق حق تشکیل می گردند و دعاوی کیفری عموما بر مبنا و اساس به مجازات رساندن افراد خاطی است در این مواقع بهترین کار کمک گرفتن از وکیل پایه یک دادگستری است؛ برای مشاوره حقوقی با وکیل در رشت تماس بگیرید.

شماره وکیل در رشت

وکیل ملکی در رشت

لازم است بدانید که انواع دعاوی ملکی حقوقی دسته‌ای از دعاوی ملکی می‌باشند که بیشترین و پر تعدادترین پرونده‌های حقوقی ملکی را در دادگاه‌ها به خودشان اختصاص داده‌اند. برای حل کردن اختلاف و رسیدگی کردن به این نوع پرونده‌های حقوقی، قانون پیش بینی‌هایی را  در تمامی شرایط و موقعیت‌ها پیش بینی نموده و وضع کرده است. قضات پرونده‌های حقوقی ملکی، با توجه داشتن به این پیش بینی‌ها و قانون و با تکیه کردن بر قدرت تجزیه تحلیل خویش درباره شرایط پرونده ارائه شده توسط وکیل متخصص ملکی، این دادخواست‌ها و دعوی‌ها را داوری و قضاوت خواهند کرد. توجه داشته باشید که در این نوع انواع دعاوی ملکی، بحث اصلی حل کردن اختلاف ها و اشتباه ها و خسارات احتمالی است که به موجب سهل انگاری ایجاد شده است. در پرونده‌های دعاوی ملکی حقوقی، مساله ارتکاب به جرم و خسارات عمدی و کلاهبرداری مطرح نیست.

بهترین وکیل مواد مخدر در رشت

حتما می‌دانید که در جامعه فعلی ما در ایران جرائم مربوط به مواد مخدر یکی از جرائم مبتلا به جامعه هستند و اشخاص زیادی در نقاط مختلف کشور تحت چنین عنوانی مورد پیگرد قرار گرفته اند. به طوری آماری وقوع یافتن این چنین جرمی به دلیل دارا بودن عنوان خاص و ویژگی های منطقه‌ایی که در ایران وجود دارد، در مناطق خاصی از کشور بیشتر به وقوع می‌پیوندد. به دلیل اهمیت و حساسیت این جرم، قانون گذار در پی تبیین قانونی برای جلوگیری کردن از وقوع یافتن و مجازات مرتکبین برآمد که نتیجه آن قانون مبارزه با مواد مخدر و الحاق موادی به آن تا ۲۶ /۷ /۱۳۹۶ می باشد. در این قانون مهم بیشتر رفتارها و اعمال مربوط به مواد مخدر و روانگردان‌های صنعتی جرم‌انگاری شده‌ است و برای آن ها مجازات تعیین شده است. وکیل با تجربه مواد مخدر به عنوان فردی آگاه از قوانین مربوط به دعاوی مواد مخدر به شما کمک زیادی در این زمینه می‌کند؟

بهترین وکیل خانواده در رشت

لازم به ذکر است که هر چه تعاملات بیشتر شود، احتمال ایجاد مشاجره و دعوا نیز بیشتر می‌شود. به سبب اهمیت خانواده و پیوند عمیقی که میان اعضاء خانواده وجود دارد، حتی اگر بحثی ایجاد شود، جدایی و فاصله دیرتر و سخت‌تر اتفاق خواهد افتاد. از طرفی دیگر اگر برای حل کردن دعوای خانوادگی هیچ گونه اقدامی نشود، ناراحتی‌ها روی هم انباشته می‌شود و تبدیل به یک گره کور خواهند شد. مسائل حل نشده می‌توانند در طولانی مدت مشکلات و چالش های شدیدتری مانند اعتیاد، طلاق، روابط فرا زناشویی و… را ایجاد کند. اما گاهی نیز این مشکلات اجتناب ناپذیر هستند و در دادگاه خانواده به این شکایات و مشکلات رسیدگی می شود. برای طرح شکایت و مشاوره می توان از وکیل خانواده خوب کمک گرفت.

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسنی
1402-02-11 12:21

بهترین وکیل رشت هستند

محمدرضا
1402-09-18 20:22

سلام یک ساله وکیل شرکت من هستند و مشکلات حقوقی رو به سادگی حل میکنن خیلی ممنون

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده