بهترین وکیل در شمیرانات

بهترین وکیل در شمیرانات

دعاوی حقوقی ممکن است من برای هر فردی در هر شهری ایجاد شوند. دعاوی حقوقی به هر نوع دادخواهی که در آن رفتار شخص خاطی عنوان مجرمانه را نداشته باشد و مجرم تنها ملزم به پرداخت کردن خسارت بشود اطلاق می‌شود. در دعاوی حقوقی دادخواست بعد از تنظیم توسط وکیل در شمیرانات، در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی قابل پیگیری می‌باشد. این گونه دادخواهی‌ها در حالت لزوم به شوراهای حل اختلاف و در موارد حساس‌تر به محکمه‌های حقوقی برای رسیدگی شدن ارجاع داده خواهند شد و نیازی به حضور در دادسرای عمومی انقلاب نمی‌باشد.

شماره وکیل در شمیرانات
Lawyer’s number in Shemiranat

وکیل مواد مخدر در شمیرانات

لازم است بدانید که دادگاه با توجه به نوع مواد مخدر، میزان، سابقه شخص محکوم، نحوه دستگیر شدن مجرم، همکاری وی و همچنین شرایط روحی و جسمی وی، حکم را صادر می‌‌نماید. حمل کردن (قاچاق) مواد مخدر نیز دارای مجازات‌های متنوع و شدیدی می‌باشد و با توجه به نوع و میزان مواد مخدر و همچنین علم قاضی در پرونده، احکام متفاوتی صادر خواهد شد. اما آنچه که مهم می‌باشد و حائز اهمیت است، این است که قاچاق و حمل کردن مواد مخدر صنعتی من جمله شیشه و هروئین، مجازات به شدت بیشتری نسبت به مواد مخدر سنتی مانند تریاک را دارند. نگهداری کردن مواد مخدر با توجه به نوع و مقدار آن، دارای جریمه نقدی، حبس و شلاق می‌باشد و در حالتی که میزان آن بالا بوده باشد می‌تواند مجازات اعدام را نیز به همراه داشته باشد. بنابراین پرونده‌های مرتبط با جرایم مواد مخدر سنگین هستند و برای پیگیری آنها باید از یک وکیل مواد مخدر متخصص کمک گرفت.

وکیل ملکی در شمیرانات

دعاوی ملکی حقوقی یکی از انواع دعاوی ملکی می‌باشد که توسط وکیل ملکی پیگیری می‌شود. این دعاوی حجم خیلی زیادی از پرونده‌های حقوقی در دادگاه‌ها را تشکیل داده است. قانونگذار نسبت به تمامی دعاوی حقوقی ملکی پیش بینی قانونی گذاشته است به صورتی که در تمامی شرایط دعاوی حقوقی ملکی قضات با تجزیه و تحلیل و با توجه به قانون نسبت به پرونده مذکور اقدام می‌نمایند. دعاوی ملکی کیفری مربوط به کلاهبرداری و در هنگام ارتکاب جرم توسط کلاهبرداران به نیت و قصد سودجویی می‌باشد که مهم‌ترین آن ها معامله معارض، جعل اسناد ملکی، خیانت در امانت، تخریب عمدی املاک هستند.

وکیل خانواده در شمیرانات

مقصود از دعاوی خانوادگی دعاوی در صلاحیت رسیدگی دادگاه های خانواده می‌باشد و دادگاه‌های خانواده مراجع تخصصی‌ای می‌باشند که به صورت خاص و ویژه و مخصوص صرفا به دعاوی خانوادگی رسیدگی می‌نمایند. به بیان دیگر دعاوی خانوادگی دعاوی‌ای می‌باشند که به دلیل نسبت خانوادگی و میان اعضا یک خانواده ایجاد می‌شوند، مانند دعاوی میان زن و شوهر و دعاوی راجع به حضانت و نگهداری کردن فرزندان. دادگاه خانواده صلاحیت رسیدگی کردن به دعاوی عمومی میان تمام اعضاء خانواده را ندارد، به عنوان مثال زن و شوهر نمی‌توانند علیه هم بابت اختلافات ناشی از یک معامله در دادگاه خانواده طرح دعوا کنند. پرونده‌های مورد بررسی در این دادگاه توسط وکیل خانواده قابل پیگیری است.

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسنی
1402-02-11 12:12

بهترین وکیل شمیرانات ایشون هستند

امینی
1402-06-20 18:24

خانم میر قدرتمند ترین وکیلی هست که دیدم
بچه منو نجات داد
رای قاضی رفت دیوان عالی شکست برگشت
قاضی باورش نمی‌شود
هر جا هستن خدا پشت پناهش‌ باشه

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده