لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

بهترین وکیل در شیروان

وکیل در شیروان

نمی توان از ایجاد شدن دعاوی حقوقی به طور حتم جلوگیری کرد اما می توان با استفاده از روش های قانونی پیامد های زیان بار آن ها را تا حد زیادی کاهش داد و به حداقل رساند، برای هر انسانی در طول زندگانی اش امکان دارد که دعاوی حقوقی ایجاد شوند. مهم است که شما با این چالش چگونه برخورد می کنید

هدف گروه وکلای دادورزان صلح و سازش ارائه خدمات حقوقی به سبکی جدید و نوین اعم از

مشاوره حقوقی

تنظیم دادخواست و شکواییه

تنظیم لوایح حقوقی

قبول وکالت در انواع موارد کیفری، حقوقی، ملکی، خانواده و مواد مخدر

گروه وکلای دادورزان صلح و سازش با رویکردی متفاوت پنج سال در شهر شیروان فعالیت مستمر داشته است.

وکیل مواد مخدر در شیروان

متاسفانه آمار استفاده از مواد مخدر صنعتی به شدت افزایش داشته است، همچین دعاوی مواد مخدر هم افزایش داشته اند، افراد زیادی درگیر این مشکل یعنی جرم مواد مخدر شده اند، این افراد بدون داشتن اطلاعات مورد نیاز نمی توانند از حق خود دفاع کنند. بهترین کار مراجعه به یک وکیل مواد مخدر میباشد.

آدرس : شیروان – حاشیه میدان عدل 

وکیل حقوقی در شیروان

دعاوی هستند که موضوع آن ها ارتباط مستقیم یا غیر مستقیم با نقض حقوق اشخاص جامعه داشته و اشخاص در جهت احقاق حقوق خود می توانند که از طریق مراجع قضایی اقدام و نسبت به جبرانخ سارت و الزام خاطی به انجام تعهد اقدام کنند. این حقوق بیشتر در قانون مدنی می باشد و به دو دسته اموال و اشخاص تقسیم می شود. در دسته اموال موضوعاتی مانند مالکیت، حقوق اشخاص بر اموال و املاک، اسناد تجاری، قرارداد اجاره، خرید و فروش، مطالبه طلب و غیره مطرح و در دسته مربوط به افراد، مسائلی که مربوط به امور شخصی اشخاص مانند تابعیت ، ازدواج، طلاق، حضانت و… مطرح است. در دعاوی حقوقی بحث جرم و مجازات منتفی می باشد و فقط و فقط موضوعاتی مانند تعهدات قراردادی و خسارات ان مطرح است. در دعاوی حقوقی اشخاص عمدتا به دلیل اختلاف حساب با طرف دعوی به دنبال مطالبه حقوق خود و جبران خسارت ناشی از آن با کمک وکیل حقوقی می باشند.

وکیل در شیروان

وکیل کیفری در شیروان

جرایم کیفری در دو دسته عمومی و خصوصی طبقه بندی می شوند. جرایم شخصی نوعی از جرایم هستند که سبب آسیب جسمی یا روحی به افراد دیگر می‌شود.مانند تجاوز جنسی، کودک آزاری قتل و غیره … اگر شما درگیر این تون جرم ها شده اید و می‌خواهید از خود در دادگاه کیفری دفاع کنید باید به وکیل کیفری  مراجعه کنید.

وکیل در شیروانوکیل طلاق در شیروان

هر زندگی خوبی ممکن روزی به اختلاف خورده و دوار مشکلات زیادی شود، نمی توان تضمین داد که یک زندکی مشترک هیچ گاه پایان نمی یابد. طلاق یک تصمیم بزرگ است که یک فرد برای پایان بخشیدن به زندگی مشترک خود می‌گیرد.وکیل طلاق  کسی است که در حوزه ی روابط و اختلافات زوجین دارای تخصص و تجربه است و در مورد مسائل خانواده مانند: مهریه، نفقه، حضانت و.. اطلاعات کاملی دارد. برای مشاوره ی طلاق شما می توانید به وکیل خانواده نیز مراجعه کنید.

وکیل ملکی در شیروان

افرادی هستند که اموال آن ها تصرف شده است و به دنبال  پس گرفتن آن ها هستند. اگرشما هم جز این دسته از افراد هستید باید درباره قوانین دعاوی ملکی اطلاعات به دست آورید و تجربه های دیگران درس بگیرید. دعاوی ملکی بسیار مهم اند و دقت کنید که اگر به آن ها اهمیت ندهید ممکن ضرر های مالی زیادی برای شما ایجاد شود.

وکیل در کرد کوی

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رحمان
۱۴۰۱-۰۹-۱۴ ۱۱:۵۹

وکیل شرکت ما هستند 👌👌😑
عالی

پیمایش به بالا