لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

وکیل متخصص ثبت احوال در تهران

وکیل متخصص ثبت احوال در تهران

قبل از هر چیزی لازم است بدانید سازمان ثبت احوال جمهوری اسلامی ایران یکی از سازمان‌ های دولتی ایران می باشد که جمع‌ آوری اطلاعات و آمار جمعیتی کشور ایران را بر عهده دارد. این سازمان دولتی با وظیفه ها و عملکردی مستقل، از نهاد های زیرمجموعه وزارت کشور می باشد. این سازمان دولتی وظیفه تهیه اطلاعات ثبتی اساسی مثل زاد و ولد، مرگ‌ و میر و ازدواج و همچنین نیز صادر کردن مدارک هویتی مثل شناسنامه را بر عهده دارد. هر انسانی در زندگی خویش چندین بار سرکارش با اداره ثبت احوال می افتد و بهتر است افراد درباره آن اطلاعات کافی را داشته باشند. برای مشاوره با وکیل در تهران تماس بگیرید.

وکیل سرکار خانم فاطمه میر با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری مرکز در شهر تهران با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید.
ایشان از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند ‌و به عنوان یکی از بهترین وکلای گروه دادورزان صلح و سازش انتخاب گردند.

شماره تماس وکیل خانم فاطمه میر 

9850 382 0912

معرفی وکیل فاطمه میر

ادرس وکیل میر ولیعصر

مشاوره حقوقی وکیل میر

وکلای گروه دادورزان صلح و سازش

وکیل در تهران وکیل در تهران

شماره وکیل در تهران

دعاوی ثبت احوال

دعاوی اداره ثبت احوال از شرایط خاص و شرایط پیچیده ای برخوردار است. دعاوی مرتبط با اسناد ثبت احوال تنها به موارد و مورد های تغییر نام و نام خانوادگی اشخاص خلاصه نمی شود. بلکه تغییر سن شناسنامه و حذف نام همسر بعد از طلاق از شناسنامه و… از جمله دعاوی رایج در خصوص اسناد ثبت احوال می باشند. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در زمینه دعاوی ثبت احوال پنج سال سابقه فعالیت دارد.

روش ثبت ولادت و مرگ در اداره ثبت احوال چگونه است؟

در مورد مرگ باید بیان کرد که در حالت عدم ثبت مرگ یا عدم صدور گواهی فوت یا عدم اعلام مرگ از طرف اشخاصی که از مرگ اگاهی و اطلاع دارند مشکلاتی به وجود می آورد. روند دعاوی ثبت احوال مربوط به مرگ، به دلیل عدم صدور گواهی مرگ و عدم ثبت مرگ متوفی یا بسیار پیچیده است. همچنین ولادت هر طفل در ایران چه پدر مادر بچه ایرانی یا خارجی باشد، بایستی به مامور ثبت احوال اعلام شود. همچنین شایان ذکر است که ولادت اطفال ایرانی مقیم خارج از کشور باید به مامور کنسولگری ایران یا نماینده وی اعلام شود.

تغییر نام با کمک وکیل ثبت احوال در تهران

شما هم از دسته افرادی هستید که برای حضور در جامعه نیازمند نامی دلخواه در مدارک شناسایی خود هستید؟ اگر به دنبال تغییر نام خود هستید پیشنهاد ما به شما کمک‌گرفتن از یک وکیل ثبت احوال یا تغییر نام است. تغییر نام با کمک وکیل ثبت احوال در تهران یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای تغییر نام شما به عنوان بخشی از هویتتان است. از آن جایی که تغییر نام افراد که به چند صورت با تغییر نام کوچک، تغییر نام خانوادگی یا تغییر هر دو ممکن است و به معنی تغییر هویت حقوقی افراد است پس لازم است با کمک یک وکیل ثبت احوال در تهران که آگاه به‌تمامی شرایط و ضوابط قانونی ثبت احوال کشور باشد این کار را پیش ببرید. روند تغییر نام با وکیل ثبت احوال به این گونه است که ابتدا شما از این وکیل متخصص که یک وکیل پایه یک دادگستری نیز است مشاوره حقوقی در زمینه تغییر نام خویش دریافت می‌کنید.

بهترین وکیل ثبت احوال برای چنین امور حقوقی کسی است که آگاهی کاملی به‌ تمامی ضوابط قانونی سازمان ثبت احوال کشور و فرایند اداری این امر داشته باشد علاوه بر این از تجربه مناسبی نیز در این زمینه بهره‌مند باشد. باید دقت داشت از آن جایی که نام کوچک افراد بخش فرعی هویت آن‌ها محسوب می‌شود پس تغییر آن با یک فرایند ساده و بی مشقت اداری انجام‌پذیر است؛ ولی از آن جایی که نام خانوادگی افراد بخش اصلی هویت و اصالت آن‌ها را مشخص می‌کند شرایط ویژه‌ای دارد و از این رو بایستی که یک وکیل تغییر نام یا وکیل ثبت احوال در جریان روند این پرونده قرار گیرد. با وجود این که تغییر نام فرایندی ساده است و بدون حضور وکیل با یک مراجعه ساده به سازمان ثبت احوال و طی‌کردن مراحل قانونی ممکن است؛ ولی همواره بر ضرورت وجود وکیل ثبت احوال تأکید می‌شود از این رو که تغییر نام‌های متوالی در هویت‌سنجی فرد در حاکمیت می‌تواند مشکل‌ساز باشد و وجود یک فرد آگاه به‌تمامی قوانین می‌تواند از وجود این مشکلات بکاهد. وکیل ثبت احوال برای تغییر نام می‌تواند یک مشاور حقوقی در این حوزه هم باشد.

تغییر سن با وکیل متخصص ثبت احوال در تهران

در زمان‌های قدیم این رایج بود که متناسب با شرایط عمومی زندگی سن شناسنامه‌ای افراد کمتر یا بیشتر از سن واقعی آن‌ها بود از این رو آن‌ها پس از مدتی در صدد تغییر سن با وکیل متخصص ثبت احوال در تهران بر می‌آمدند. اما این موضوع فقط مربوط به چندین نسل قبل از ما نیست و حتی امروزه تعداد کثیری از افرادی هستند که به دنبال تغییر سن خود باشند، اما تغییر سن طبق قانون انجام نمی‌شود مگر با دلایل و ادله کافی و هر فرد تنها یک بار در طول عمر خود همچنین موقعیتی را دارد. از آن جایی که مطابق با قوانین حفظ اعتبار اسناد سجلی تغییر سن کاری دشوار است بهتر است در این خصوص با وکیل متخصص ثبت احوال در پیشبرد این قضایا مشورت کرد و کار را به فردی آگاه و یک وکیل پایه یک دادگستری برای ارائه ادله و شواهد کافی به سازمان ثبت احوال کشوری سپرد. از جمله مدارکی که یک وکیل تغییر سن به دنبال آن است می‌توان به استشهادیه محلی و شهادت والدین و اقوام مبتنی بر سن دقیق فرد، نامه پزشکی قانونی برای تشخیص سن و مدارک تحصیلی فرد، مدارک تولد وی در بیمارستان یا درمانگاه و تنظیم دادخواست به واسطه وکیل اشاره کرد.

وکیل ثبت احوال و شرح وظایف آن

بهترین وکیل ثبت احوال، وکیلی می باشد که به مسائل مربوط به ثبت احوال آشنا می باشد و تخصص های لازم برای بررسی آن ها را دارد. همچنین یک وکیل در امور ثبت احوال باید پیچ و خم های قوانین مربوط به ثبت احوال را بداند. وقتی که برای پیگیری کارهای ثبت احوال از وکیل کمک می گیریم باید شناختی از وظایفی که یک وکیل ثبت احوال دارد بدانیم. در ادامه تعدادی از مهم ترین وظایف یک وکیل ثبت احوال را توضیح می دهیم. حذف نام همسر قبلی از شناسنامه، در قانون شرایطی تعیین شده است که اشخاص بتوانند پس از طلاق از همسر خود، نام او را از شناسنامه پاک نمایند. بسیاری از اشخاص به دنبال راهی می باشند که بتوانند به راحتی این نام را از شناسنامه خود بردارند. اما قانونگذار شرایطی را تعیین کرده است، پس بنابراین در حالتی که طلاق پیش از نزدیکی زوجین باشد، وکیل می تواند با حکم دادگاه به اداره ثبت احوال مراجعه کرده و درخواست حذف نام همسر موکل خود و صدور شناسنامه المثنی را صادر نماید.

لزوم مراجعه به وکیل ثبت احوال در تهران چیست؟

مشکلات و دعاوی که بر علیه ثبت احوال مطرح می شود در تعداد زیادی از موارد در واقع ثبت احوال از آیین نامه ها برای رد درخواست مراجعین استفاده می نماید. در این چنین شرایطی به تنهایی و بدون کمک گرفتن از یک وکیل در امور ثبت احوال نمی توانیم به خواسته خودمان برسیم. وکیل ثبت احوال، راهکارهای قانونی را ارائه می کند تا نتیجه پرونده را به نفع موکل خود تغییر بدهد. وقتی که برای حل دعاوی ثبت احوال به وکیل ثبت احوال مراجعه کنیم، در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهیم کرد. دعاوی که علیه سازمان ثبت احوال مطرح می گردند، در حقیقت در مورد وظایفی می باشد که قانون برای این سازمان پیش بینی نموده است.

وکیل ثبت‌ احوال و ثبت ازدواج

وکیل ثبت ‌احوال ازدواج را جز آن دسته از مسائلی می‌داند که احوال شخصیه در آن دخیل هستند و مسائل مربوط به آن به ‌نوعی با اداره ثبت در ارتباط می باشد، حال در موضوع ازدواج این موضوع به شکل عادی و در روند قانونی خود باید توسط ثبت ‌احوال مورد ثبت واقع بشود به این حالت که دفاتر رسمی ازدواج موظف می باشند که نکاح منعقد شده را ثبت کنند و در شناسنامه زوجین درج نمایند و آن را به ثبت‌احوال تحویل دهند، اما گاهی مسائل و چالش‌هایی ممکن می باشد در روند ثبت ازدواج رخ بدهد که وکیل ثبت می‌تواند بسیار راه‌گشای اشخاص باشد. یا در صورت عدم دسترسی به وکیل می توانید مشاوره حقوقی بگیرید.

درخواست مشاوره آنلاین وکالت

دلیل اهمیت وجود وکیل ثبت‌ احوال چیست؟

بسیاری از اشخاص تصور می ‌کنند که مسائلی که مربوط به اداره ثبت و امورات مربوط به این حوزه می‌شود، ساده می باشد و می‌توان به طرق عادی آن‌ها را به انجام رساند، به عنوان مثال در موضوع تغییر نام و نام خانوادگی این موارد را ساده قلمداد می‌ نمایند که با دادن یک درخواست به اداره ثبت‌احوال می‌توانند به آن چه هدفشان می‌باشد دست بیابند، اما آن چیزی که در واقعیت رخ می‌دهد و وکیل ثبت‌احوال می‌گوید چیز دیگری را نشان می‌دهد و خبر از پیچیده بودن روند این کار دارد.

در واقع از نظر قانون شناسنامه هر فرد جز سند رسمی محسوب و به‌نوعی نشان‌دهنده هویت یک فرد می‌باشد و این سند در واقع مهم‌ترین سندی هست که فرد در جامعه از آن برخوردار شده و با استفاده از آن حال در هر شکلی از یک هویت قانونی و اجتماعی برخوردار می‌شود؛ این سند در واقع کلیدی برای انجام امور حقوقی فرد می‌باشد. پس باتوجه‌به این که این سند رسمی یا همان اوراق هویتی از نظر قانون اهمیت دارد و به‌نوعی با احوال شخصیه شما و کلیه اقداماتی که شما ذیل این احوال شخصیه انجام می‌دهید در ارتباط است، قانون در خصوص هرگونه تغییرات در این اوراق هویتی سخت‌گیرانه عمل می‌نماید و انجام هرگونه اقدام دراین‌خصوص بهتر است با کمک وکیل ثبت‌احوال متخصص صورت پذیرد تا ریسک شکست شما را کاهش دهد.

بهترین وکیل ثبت‌ احوال در تهران

شما می‌توانید در مورد مشکلات پیش‌آمده ناشی احوال شخصیه خود و مصادیق آن اعم از تغییر نام و نام خانوادگی و غیره … با وکیل ثبت ‌احوال که به تمامی قوانین و حقوق مربوط به این حوزه اشراف و آگاهی کامل دارد مشاوره داشته باشید که در حالت نیاز با انعقاد قرارداد وکالت از وکیل ثبت‌ احوال در این حوزه یاری بطلبید. چون که انتخاب وکیل پایه یک دادگستری درست در این خصوص می‌تواند بهترین تصمیم برای رسیدن به حق شما باشد.

در چه شرایطی می توان نام خانوادگی را تعقیر داد؟

بر اساس ماده 20 قانون ثبت احوال انتخاب بعضی از اسم ها برای افراد ممنوع است دارندگان این اسامی می توانند برای تعقیر نام اقدام کنند. در پاسخ به این سوال که چه افرادی می توانند تعقیر نام خانوادگی را درخواست کنند؟ باید گفت افراد 18 سال به بالا، اشخاص کمتر از ۱۸ سال که دارای حکم رشد می باشند. پدر شخص یا جد پدری با ارائه شناسنامه خویش جهت فرزندان کمتر از ۱۸ سال در حالتی که نام خانوادگی پدر تغییر کرده و قیم یا وصی برای اطفال تحت سرپرستی خود با ارائه مدرک های مورد نیاز و مستند که سمت او احراز شده باشد.

وکیل متخصص ثبت احوال

وکیل متخصص ثبت احوال وکیلی است که در زمینه پرونده های ثبت احوال فعالیت دارد. استفاده از یک وکیل متخصص ثبت احوال در زمینه پرونده های حقوقی مرتبط با سازمان ثبت احوال باعث خواهد شد تا این وکیل بتواند با توجه به مهارت و تجربه ای که در زمینه ثبت احوال دارد پرونده شما را به خوبی پیش ببرد. ما به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که درگیر یک پرونده حقوقی در رابطه با مسائل ثبت احوال هستید، از یک وکیل متخصص ثبت احوال استفاده کنید. زیرا این وکیل همانطور که از نامش پیداست در این زمینه دارای تخصص است و می تواند به خوبی نیاز شما را برطرف کند. داشتن مهارت و دانش در کنار تخصص باعث خواهد شد تا پرونده شما زودتر به نتیجه برسد و این پارامتر هایی است که یک وکیل متخصص ثبت احوال در زمینه پرونده های حقوقی ثبت احوال دارد.

خلاصه مطلب

در این نوشته از سایت گروه وکلای دادروزان صلح و سازش همراه شما بودیم تا در مورد عنوان وکیل متخصص ثبت احوال در تهران صحبت کنیم و اطلاعاتی را مورد بررسی قرار دهیم. امیدواریم که مطالب بیان شده در این نوشته برای شما کاربردی بوده باشد و پاسخ سوالات خود را دریافت کرده باشید. در این نوشته سعی بر این داشتیم تا اطلاعات جامع و خوبی را در رابطه با وکیل متخصص ثبت احوال در تهران به شما بدهیم، از این رو به بررسی عنوان هایی نظیر: بررسی دعاوی ثبت احوال، بررسی وکیل ثبت احوال و شرح وظایف آن، لزوم مراجعه به وکیل ثبت احوال در تهران چیست؟ در چه شرایطی می توان نام خانوادگی را تعقیر داد؟ و … پرداختیم. شما می توانید در صورتی که در ارتباط با موارد مطرح شده در این نوشته سوالی دارید آن را در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید تا پاسخگوی سوالات شما باشیم. همچنین می توانید در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل متخصص ثبت احوال در تهران دارید با شماره 09192329787 در تماس باشید تا همکاران ما به صورت کامل شما را راهنمایی کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا