بهترین وکیل در ایلام

وکیل در ایلام

وکیل در ایلام

قبل از هر چیزی شما شهروندان ایلامی بهتر است بدانید که گسترده بودن دعاوی حقوقی در این جهت می باشد که وسعت حوزه آن به صورتی می باشد با زندگی اشخاص جامعه بیش تر ارتباط دارد. به صورت کلی هیچ فردی نیست که در طول زندگی خویش با مسائل و چالش های حقوقی به معنی خاص برخوردی نداشته باشد و از این منظر ممکن می باشد که به اختلاف و چالش و دعوای حقوقی نیز منجر بشود. دعاوی حقوقی که در حوزه حقوق خصوصی جریان دارد، زندگی و انعقاد نطفه اشخاص را بررسی و رسیدگی می نماید. انسان تا بزرگسالی و انجام دادن معاملات و حتی ازدواج و بسیاری دیگر از امور تا هنگام فوت حتی شخص با امور حقوقی سر و کار دارد. دعوایی که ناشی از اختلاف های شخص بر سر حقوق و تعهدات خودش با فرد دیگری بوده باشد را می توان دعوای حقوقی اطلاق کرد. برای ارتباط با وکیل پایه یک دادگستری تماس بگیرید.

شماره تلفن وکیل در ایلام

بهترین وکیل کیفری در ایلام

در امور و کار ها و شکایت های کیفری پرونده در دو مرجع بررسی و رسیدگی خواهد شد. یک مرجع تعقیب و تحقیق کردن که دادسرا می باشد، است. همچنین مرجع دیگر که مرجع رسیدگی کردن و صادر کردن رای می باشد به نام دادگاه کیفری. اما در دعاوی حقوقی به صورت مستقیم در دادگاه و توسط شخص قاضی رسیدگی انجام خواهد شد. در مرجع کیفری هزینه دادرسی ثابت است. اما در امور حقوقی به نسبت خواسته ای که شخص در امور مالی می خواهد هزینه دادرسی وی تعیین خواهد شد. برای هردو نوع دعاوی می توان از بهترین وکیل کیفری کمک و مشاوره گرفت.

وکیل مواد مخدر در ایلام

بر اساس ماده ۱۱ قانون مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران، مجازات انجام دادن قاچاق مواد مخدر به صورت مسلحانه اعدام می باشد و حکم اعدام در حالت مصلحت در ملا عام انجام خواهد شد. در رابطه با استعمال مواد، معتادهایی که به مراکز مجاز درمان و ترک اعتیاد مراجعه کنند و همچنین اقدام به ترک اعتیاد نمایند و گواهی تحت درمان و کاهش آسیب اخذ نمایند اگر اقدام به مصرف مواد مخدر نمایند از تعقیب کیفری معاف می باشند، اما معتادانی که اقدام به درمان کردن یا ترک اعتیاد نکرده باشند، مجرم شناخته خواهند شد و باید در دادگاه با کمک وکیل مواد مخدر با تجربه برای دفاع از خود ظاهر شوند.. (بر اساس ماده ۱۵ قانون مبارزه با مواد مخدر)

وکیل ملکی در ایلام

لازم است بدانید که وکیل خوب ملکی شخصی می باشد که حوزه مطالعاتی و فعالیت خودش را به امور املاک اختصاص دهد. وکیل خوب ملکی شخصی می باشد که با مسائل و مشکلات و چالش های حوزه ملکی آشنایی خوبی داشته باشد. قوانین و مقررات و قواعد ملکی، قراردادهای املاک، مسائل ثبتی، کاربری اراضی، قوانین شهرداری ها و… حوزه هایی می لاشدغ که یک وکیل ملکی باید بر آنها تسلط و آگاهی داشته باشد.

وکیل خانواده متخصص در ایلام

توجه کنید که دعاوی خانوادگی که از زمره حقوقی می باشد که در قانون تعریف شده است که برای زوجین در قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت خانواده و قانون آئین دادرسی مدنی در مورد به بخشی از موارد و حتی قانون جزا که دربرگیرنده خط مشی زندگی و تکالیف و شرایط و حقوق خانواده ها است را تعریف می نماید.  نهاد های قضایی در جهت رسیدگی کردن به دعاوی و حل و فصل کردن اختلافات ایجاد شده اند و روزانه هزاران پرونده با کمک وکیل خانواده متخصص در هر کدام از دادگاه های حقوقی و کیفری طرح و رسیدگی و بررسی و اجرا می شوند.

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسنی
1402-02-11 12:26

بهترین وکیل ایلام هستند

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده