بهترین وکیل در لواسان

بهترین وکیل در لواسان

چرا بهترین وکیل لواسان؟ همان طور که می‌دانید لواسان یکی از شهرهای سرسبز شمیرانات در استان تهران است و مرکز زمینه لواسانات می‌باشد. در خصوص لواسانات دادسرا عمومی زمینه قضایی و شورای حل اختلاف نیز و وجود دارد. با نظر بر این که وضعیت اقتصادی موجود و مسائل حقوقی که همه مردم جامعه با ان درگیر می‌باشند پیدا کردن وکیلی در لواسان که قادر باشد پروندهایمان را به بهترین صورت حل نماید دشوار است اما دور از دسترس نیست. میدانید که بسیاری از اشخاص خودشان شخصا پیگیری های مسائل و چالش‌های حقوقیشان را انجام می‌دهند؛ اما اکثریت با توجه داشتن به پیچیدگی و سختی مسائل حقوقی نیاز دارند تا با یک وکیل برای پرونده شان مشورت داشته باشند. مراجعه وکیل در تهران یکی از راه‌هایی است که می توانید در صورت عدم دسترسی به وکیل در لواسان انجام دهید.

شماره بهترین وکیل در لواسان
Number of the best lawyer in Lavasan

وکیل ملکی در لواسان

وکیل ملکی لواسان در خصوص با خرید و فروش کردن آپارتمان و زمین در شمیرانات با توجه به دعاوی ملکی و زمین خواری و… از حق و حقوق شما در برابر اداره‌های دولتی و افراد و همچنین شرکت‌ها دفاع می‌کند و یا به واسطه وکالت نامه ملک شما را به فروش می‌رساند. دعاوی ملکی از حساس‌ترین دعاوی موجود در دادگاه ها می‌باشند که از اهمیت خاصی برخوردار هستند و شکست خوردن در دعاوی ملکی به معنی از دست دادن مقدار زیادی از ثروت شما می‌باشد. از همین رو قبل از هر اقدامی در راستای پرونده خود بهتر است از یک وکیل ملکی کمک بگیرید.

وکیل حقوقی در لواسان

دعاوی در یک تقسیم بندی کلی به دو نوع دعاوی حقوقی و دعاوی کیفری تقسیم شده‌اند. اولین موضوعی که هر شخص برای شروع کردن و طرح کردن دعوا با آن مواجه است این می‌باشد که مسئله‌ای که قصد پیگیری کردن آن را دارد، دارای چه عنوانی باشد و جزء کدام یک از دعاوی می‌باشد تا دادگاه صلاحیت‌دار را برای اقامه کردن دعوا خویش تشخیص بدهد. دعاوی حقوقی به جهت احقاق یافتن حق تضییع شده و جبران کردن خسارت ناشی از نقض این حقوق است که به دنبال آن اشخاص برای گرفتن و مطالبه کردن حق خود با وکیل حقوقی به دادگاه حقوقی مراجعه می‌‌کنند.

وکیل کیفری در لواسان

لازم به ذکر است که فعالیت‌های وکیل کیفری مربوط به دعاوی‌‌هایی است که با جرم و شخص مجرم سروکار دارند. اگر شخص مدعی بوده باشد که حق و حقوق او با رفتاری که در قانون جرم تعریف شده است، تضییع شده، این شخص باید برای دفاع کردن از این حق خود، ادعای خویش را به حالت دعاوی کیفری مطرح نماید. اگر در نتیجه‌‌ طرح دعاوی کیفری شما حکم محکومیت صادر بشود، فردی که محکوم شده است هم باید آسیب و ضررهایی که به شما رسانده است را جبران نماید و هم باید توسط قانون مجازات بشود. طبیعتا این گونه از پرونده‌ها با دعاوی حقوقی متفاوت هستند.

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن
1402-02-11 12:10

بهترین وکیل لواسان هستند

مهندس شفیعی
1402-04-26 05:20

خانم میر تک هست به مولا چند سال پیش گیر چند کلاهبردار افتادم داشتن ملکم رو از چنگم‌ میکشیدن‌ بیرون نجاتم دادم
خیلی با سواد هستن من ندیدم در لواسان‌ وکیل به این‌ دقیقی

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده