لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

وکیل امور اراضی در تهران

زمین منبع غیرقابل جایگزینی می باشد که به راحتی و با صرفه‌های اقتصادی قابل بازیافت نیست، بنابراین کاربری اراضی در کشورهایی مانند ایران که فضای زیست محدود می باشد، باید همچون مصرف کردن آب با اندیشه همراه با برنامه ‌ریزی و کاملاً بهینه باشد. بهتر است بدانید که سازمان امور اراضی کشور در بهمن ماه سال ۱۳۷۱ با ادغام تشکیلات سازمان اصلاحات اراضی و ستاد مرکزی هیات های هفت نفره، به عنوان سازمانی مستقل و وابسته به وزارت کشاورزی تشکیل شده است. لاازم است بدانید که راضی از نظر بهره برداری، محل وقوع مالکیت و کاربری با هم تفاوت دارند. قوانین و مقررات و مراجع متعدد و مختلف رسیدگی به اختلاف ها و دعاوی اراضی، از سخت ترین و پیچیده ترین دعاوی مطرح شده در مراجع قضایی می باشد. با کمک وکیل در تهران به راحتی حق خود را بگیرید.

بهترین وکیل امور اراضی در تهران

وکیل سرکار خانم فاطمه میر با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری مرکز در شهر تهران با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید.
ایشان از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند ‌و به عنوان یکی از بهترین وکلای گروه دادورزان صلح و سازش انتخاب گردند.

تخصص و مهارت ها :
مسلط به رویه محاکم استان تهران
وکالت تخصصی در دعاوی کیفری و ملکی
وکالت تخصصی در دعاوی با موضوعات مواد مخدر، کلاهبرداری، جرایم اقتصادی، جرایم پولی و بانکی و جرایم منافی عفت
وکالت در دعاوی در صلاحیت دیوان عالی کشور
مشاوره در موضوعات حقوقی و  خانواده

معرفی وکیل فاطمه میر

وکلای امور اراضی در تهران وکلای امور اراضی

شماره تلفن وکیل امور اراضی در تهران

تغییر کاربری اراضی

زمانی که استفاده‌کنندگان از زمین تصمیم می‌گیرند که منابع زمین را برای اهداف گوناگون خود به کار برند، تغییر کاربری زمین (با اثرات مطلوب و نامطلوب) اتفاق می‌افتد. معمولاً تغییر کاربری اراضی کشاورزی، یک‌مرتبه صورت نمی‌گیرد؛ بلکه طی مراحل مقدماتی ابتدا زمینه آماده می‌شود و سپس، تغییر صورت می‌گیرد.

زمین خواری چیست؟

زمین خواری نوعی کلاهبرداری می باشد و قوانین مربوط به نقل و انتقال املاک و اراضی به‌صورت غیرقانونی، شامل زمین خواری نیز می‌شود؛ زیرا خرید و فروش، معامله و نقل و انتقال به صورت غیرقانونی صورت می‌گیرد و یک زمین خوار با استفاده از ضعف قوانین، با توسل به وسایل متقلبانه، و با تغییر غیرقانونی اراضی آن‌ها را تصرف و به فروش می‌رساند.

مجازات زمین خواری چیست؟

مطابق با ماده های قانون تشدید مجازات، مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری تصویب شده سال ۱۳۶۷، و همچنین بر اساس ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی و همچنین قانون ثبت اسناد تصویب شده در سال ۱۳۱۰ درخصوص اشخاصی که مال دیگری را مال خود معرفی می کنند و برای آن سند دریافت می‌کنند، از قوانین مرتبط با زمینخواری می باشد. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در زمینه امور اراضی پنج سال سابقه فعالیت دارد.

مراجع صالح به رسیدگی دعاوی اراضی

باید بدانید که رسیدگی به دعوی راجع به اثبات مالکیت نسبت به اراضی که جزء منابع طبیعی اعلام شده است و برای آن سند صادر شده باشد با کمک وکیل اراضی ملی در صلاحیت دادگاه مرکز استان محل وقوع ملک می باشد. لازم  ذکر است که به دعوای شخص حقیقی و حقوقی در خصوص ضایع شدن حقوق آن ها براساس رای قاضی هیات ماده واحده و تشخیص اداره منابع طبیعی گویند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
معین
۱۴۰۱-۰۹-۲۸ ۰۷:۵۰

عالی

پیمایش به بالا