لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

بهترین وکیل در زنجان

وکیل در زنجان

در طول زندگی افراد ممکن است که اتفاق‌ها و چالش‌های حقوقی ایجاد شوند و شما نیازمند وکیل در زنجان باشید. قبل از شروع هر عمل یا کاری مشورت با اهل فن می ‌تواند، ریسک کار و عمل شما را تا حد زیادی کاهش بدهد. این موضوع در حوزه‌‌های مختلف خود را به خوبی نشان داده است، دعاوی حقوقی هم از این قاعده مستثنی نمی‌باشند. دعاوی حقوقی بسیار مهم هستند. دعاوی حقوقی وقتی مطرح می شوند که اشخاص به جهت دریافت و گرفتن حق خود و برای جبران خسارت ناشی از نقض حقوق خود به دادگاه ها و مراجع قضایی مراجعه می‌کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به وکیل پایه یک دادگستری با ما همراه باشید.

معرفی وکیل خوب در زنجان

وکیل سرکار خانم آمنه یاوری با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از مرکز وکلای قوه قضاییه استان زنجان با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید.
ایشان از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند ‌و به عنوان یکی از بهترین وکلای گروه دادورزان صلح و سازش انتخاب گردند.

مسلط به رویه محاکم 
وکالت تخصصی در دعاوی کیفری و ملکی
تنظیم وکالت تخصصی در دعاوی با موضوعات مواد مخدر، کلاهبرداری، جرایم اقتصادی، جرایم پولی و بانکی و جرایم منافی عفت
وکالت در دعاوی در صلاحیت دیوان عالی کشور
تنظیم قرارداد های حقوقی
مشاوره حقوقی و قبول وکالت در دعاوی خانواده

وکیل خوب در زنجان

درخواست مشاوره وکیل

وکلای گروه دادورزان صلح و سازش

وکلای شهر زنجان

وکلای زنجان

شماره تماس وکیل در زنجان

وکیل خانواده در زنجان

مسائل خانواده با دقت و حساسیت بالایی پیگیری می‌شوند چرا که هر گونه کوتاهی می‌تواند مشکلات زیادی را به بار بیاورد که در نسل‌های آتی فرد تاثیرات غیرقابل جبرانی به جای بگذارد. هر یک از این دعاوی بسیار پیچیده هستند که قوانین و تبصره‌های متعددی را شامل می‌شوند، به عنوان مثال طلاق به انواع طلاق بائن، رجعی و طلاق توافقی تقسیم می‌شود و یا اینکه ممکن است مرد و یا زن هر یک تقاضای طلاق داشته باشند و دیگری مخالف باشد که این خود می‌تواند چالش‌های متعددی را به دنبال می‌آورد و توسط وکیل خانواده خوب حل می‌شود.

وکیل کیفری در زنجان

بهترین وکیل کیفری در زنجان

مسائل کیفری بسیار حساس و پیچیده هستند به گونه‌ای که برخی از آنها در دادگاه انقلاب که به جرائم سنگین رسیدگی می‌کند مورد بررسی قرار می‌گیرند. موضوعاتی هم چون قتل، جنایت و تجاوز از سنگین ترین موضوعات حقوقی هستند که مجازات‌های انها بسیار سنگین است مثل اعدام و جبس ابد و… بنابراین حل و فصل این پرونده بدون حضور وکیل متخصص کیفری دشوار و پیچیده خواهد بود بهتر است از حضور یک وکیل متخصص بره ببرید.

وکیل ملکی در زنجان

امور ملکی و معاملات ملکی حجم انبوهی از معاملات دنیای واقعی را تشکیل می‌دهد. پس می‌توان نتیجه گرفت که دعاوی و چالش‌های زیادی در این زمینه شکل می‌گیرد. هر انسانی برای یک بار هم که شده امور ملکی را انجام می‌دهد. امور ملکی باید در چارچوب قوانین ملکی انجام شوند. در صورت عدم آگاهی از این قوانین و شرایط معاملات ملکی فاجعه به بار می‌آید و دعاوی حقوقی ملکی زیادی ایجاد می شود. امور ملکی مانند دیگر موضوعات حقوقی از پیچیدگی خاصی برخوردار می‌باشند. دعاوی ملکی همان طور که از نامشان پیداست در زمینه املاک می‌باشند. در صورت نداشتن آگاهی و مهارت کافی در این زمینه پرونده ملکی شما با مشکل روبرو می شود بهتر است با وکیل ملکی با تجربه مشورت کنید.

وکیل مواد مخدر در زنجان

بر اساس تحقیقات به عمل آمده در طی سال‌های گذشته آمار قاچاق مواد مخدر به شدت افزایش داشته است. کشور ایران به واسطه داشتن مرز مشترک با قطب تولید مواد مخدر جهان یعنی افغانستان پتانسیل بالایی به جهت قاچاق مواد مخدر دارد. همچنین به واسطه افزایش میزان قاچاق مواد مخدر جرم‌ها و پرونده‌های مواد مخدر زیادی در دادگاه‌های کشور ثبت می‌شود و نیازمند پیگیری هوشمندانه وکیل مواد مخدر است. مواد مخدر، مواد اعتیاد آوری می‌باشند که از ترکیب‌های مواد طبیعی و مواد شیمیایی به دست می‌آیند. در صورت مصرف و استفاده مواد مخدر شخص دچار وابستگی و اعتیاد می شود. بر اساس قوانین و بر اساس ماده 5 قانون مبارزه با مواد مخدر به تناسب وزن ماده مخدر حمل شده یا نگهداری شده فرد مجازات می‌شود.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پرستو
۱۴۰۱-۰۹-۱۳ ۲۳:۵۷

وکیل خیلی خوبی هستند
چند سال پیش وکیل من بودند

محسنی
۱۴۰۱-۰۹-۱۶ ۰۸:۳۹

خانم یاوری چند سال پیش وکیل من بودند
بهترین وکیلی هستند و با انصاف

مهدی
۱۴۰۱-۱۰-۱۸ ۱۵:۵۹

واقعا وکیل خوبی هستن خانم یاوری
هم ایشان هم اقای میر همکارشون

علی پور ری
۱۴۰۱-۱۰-۲۳ ۰۸:۴۲

بهترین وکیل منطقه هستن خانم یاوری
ایشون و تیمشون خصوصا جناب میر واقعا حرفه ای کار می‌کنند
پرونده منک مطالعه کردند و لایحه نوشتن پرونده در دیوان جواب گرفت

مهتاب
۱۴۰۱-۱۰-۲۵ ۲۰:۳۰

کار خانم یاوری عالیه چند بار تو دادگاه جوابم رو دادن‌

پیمایش به بالا