وکیل پایه یک دادگستری
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

بهترین وکیل متخصص و مجرب سایبری و رایانه ای

بهتر است بدانید زمانی که وکیل پایه یک دادگستری، در حوزه دعاوی و پرونده‌های کیفری با موضوع‌های مهم و مختلف جرم و جنایت، به نحو انحصاری و اختصاصی وکالت می‌کند، به او وکیل متخصص کیفری در عرف جامعه می‌گویند؛ چون که عمده فعالیت او در مورد جرایم و پرونده‌های کیفری است. حال اگر وکیل کیفری، دارای تجربه و  سابقه درخشان در موضوع خاصی مثل جرایم رایانه‌ای باشد، به او عنوان بهترین وکیل جرایم رایانه‌ای را می‌دهیم؛ زیرا او مطابق با دانش و واقف بودن بر قوانین و قواعد مربوط به جرایم رایانه‌ای به طور عمده در قسمت جرایم سایبری وکالت کرده و تجربه ارزشمندی به دست آورده است.

شماره تماس و آدرس وکیل سرکار خانم فاطمه میر در تهران

مشاوره حقوقی در تهران وکیل حقوقی زن

قبول وکالت توسط وکیل متخصص و باتجربه

پیگیری وکیل تا مرحله پایانی

وکیل سرکار خانم فاطمه میر با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری مرکز در شهر تهران با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید.
ایشان از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها جرایم رایانه ای و سایبری را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند ‌و به عنوان یکی از بهترین وکلای به نام و متخصص در جرایم رایانه ای و سایبری وکالت انجام می‌دهند.

تخصص و‌ مهارت:
وکالت در دادسرا و دادگاه تخصصی در جرایم رایانه ای
وکالت در دادسرا و دادگاه انقلاب
وکالت در دعاوی در صلاحیت دیوان عالی کشور و دادگاه های تجدید نظر
وکالت تخصصی در جرایم کارکنان دولت
وکالت در دعاوی اصل ۴۹
وکالت در دعاوی کلاهبرداری، اختلاس، ارتشا ،جرایم سایبری ،جرایم مالیاتی، پول شویی‌، قاچاق کالا و ارز، جرایم بانکی، جرایم بیمه، اخلال در نظام صادراتی کشور، جرایم گمرکی، جرایم بورسی، اخلال در نظام پولی و بانکی، اخلال در نظام تولیدی کشور، ربا و ربا خواری

برخی از پرونده های مهم:
وکالت در پرونده های کلان‌ اقتصادی از قبیل پرونده میلاد حاتمی
وکالت در بیش از صد پرونده جرایم مواد مخدر – ۷۰۱ کیلو شیشه -۵۴۹ کیلو شیشه -حمل گسترده کوکایین‌ در کشور و غیره‌ …
وکالت در پرونده کلاهبرداری بزرگ فروش خودرو های لیزینگی
وکالت در پرونده های قاچاق کالا و ارز
وکالت در پرونده های کلان کلاهبرداری های رایانه ای و سایبری

جهت اعطای وکالت به خانم فاطمه میر و دریافت مشاوره از ایشان، با شماره های زیر تماس بگیرید:
تلفن همراه: 09123829850
تلفن دفتر: 02188793415
آدرس دفتر: تهران، خیابان ولیعصر، قبل از میدان ونک‌، جنب پل همت، کوچه سید الشهدا پلاک ۴، واحد یک دفتر وکالت خانم فاطمه میر

 همانطور که از اسم کلاهبرداری رایانه‌ای پیداست، این جرم در محدوده‌ای فضای مجازی و اینترنت قابل ارتکاب است. از همین نکته یکی از تفاوت‌های مهم این جرم با کلاهبرداری معمول و سنتی مشخص می‌شود. کلاهبرداری سنتی باید در فضای واقعی رخ دهد و فرد، فریب کلاهبردار را بخورد و مالش را در اختیار کلاهبردار قرار دهد. تفاوت کلاهبرداری اینترنتی با کلاهبرداری سنتی، در ارتکاب محیط این جرائم و همچنین در تفاوت وسایل ارتکاب جرم است. اما در کلاهبرداری رایانه‌ای ، کلاهبردار از طریق فضای مجازی و با تغییر دادن داده‌ها و اطلاعات فرد، حتی بدون آگاهی بزه‌دیده، اموال وی را تصاحب می ‌کند.

گروه وکلای دادورزان صلح و سازش با 5 سال سابقه درخشان در امور حقوقی و وکالت، خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

  • مشاوره حقوقی در دعاوی مختلف خانواده، مالی، ملکی، کیفری و …
  • قبول وکالت در دعاوی مختلف حقوقی و کیفری و ارجاع به بهترین وکیل متخصص در موضوع پرونده
  • نگارش تخصصی اظهارنامه، دادخواست، شکوائیه و لایحه

یکی از انواع جرائم رایانه ای، جاسوسی رایانه ای می باشد. در این جرم هدف برنامه های رایانه ای است. با پیشرفت تکنولوژی جاسوسی ها نیز جدیدتر می شوند. از روش های عمومی برای دست یابی به داده ها می توان فایل ها را کپی کرد زیرا در روش های قدیمی مثل رشوه دادن و این که فرد را برای انجام دادن کارهایی در مدت کوتاه فرستاده شود. قانون جرائم رایانه ای ایران، ماده های ۳،۴ و ۵ را به مباحث جاسوسی اختصاص داده است. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل متخصص تماس بگیرید.

همان گونه که می دانید این روز ها تقریبا همه ی افراد از اینترنت و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و هر چه افراد بیش تری از این شبکه‌ استفاده می کنند طبیعتا مشکلات و تخلفات نیز در آن بیش تر دیده می شود. ما امروز با شما همراه هستیم تا با یک دیگر بخوانیم که جرائم رایانه ای چیست؟ و جرائم شایع یارانه ای شامل چه چیز هایی می باشند. لازم به ذکر است که با روی کار آمدن اینترنت خیلی از مشکلات و تخلفات از بین رفتند و از آن جایی که برخی افراد از هر راهی که شده است تخلف می کنند جرائم تازه و شکیل تری روی کار آمدند. باید خدمتتان عرض کنیم که تعریف دقیق و واضحی برای جرائم رایانه ای وجود ندارد و متون قانونی تعریف دقیقی از آن ندارند. اما به طور کلی می توان جرائم رایانه ای را به دو دسته تقسیم کرد.

  • جرائم سنتی
  • جرائم مدرن

جرائم سنتی همان جرایمی هستند که در گذشته نیز وجود داشتند اما جرائم مدرن قبل از به وجود آمدن رایانه و دنیای جدید اصلا در ذهن کسی نبودند. خب حال به سراغ جرائم شایع رایانه ای می رویم. معمولا این جرائم شامل دسترسی غیر مجاز به داده ها، انتشار اطلاعات محرمانه،انتشار تصاویر خصوصی، هک، سرقت داده ها و کلاهبرداری های اینترنتی و غیره هستند.

لیست جرایم رایانه‌ای یا سایبری

تقسیم‌بندی جرایم سایبری به دسته‌های جداگانه کار دشواری است؛ زیرا اکثر آن‌ها با هم در ارتباط هستند. با این حال، به طور کلی انواع زیر قابل تشخیص است:

جرایم رایانه‌ای اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه هاست که افراد به وفور از آن استفاده می‌کنند. این برنامه در کنار فواید فراوانی که دارد، حجم زیادی از شکایات برای آن مطرح شده است. این در حالی است که بسیاری از کاربران و قربانیان به هزاران دلیل سکوت کرده و اقدام به طرح شکایت نمی‌کنند. انواع جرایم اینستاگرامی وجود دارد که عبارتند از:

  • مزاحمت
  • توهین و فحاشی
  • قذف
  • تهدید
  • کلاهبرداری

جرایم رایانه ای اسکرین شات

جرایم رایانه‌ای اسکرین شات

افراد زیادی بدون اطلاع از جرم انتشار اسکرین شات و مجازات آن، اقدام به پخش چت‌های محرمانه دیگران می‌کنند. طبق ماده 16 قانون جرایم رایانه‌ای، افشای اسرار خصوصی دیگران جرم به حساب می‌آید و فردی که مرتکب این جرم شده به جزای نقدی و حبس محکوم خواهد شد؛ بنابراین اگر شخصی اسکرین شات پیام‌های دیگران را انتشار دهد یا فردی که از پیام‌های او اسکرین شات گرفته را تهدید کند، مجرم شناخته می‌شود و برابر قانون با او برخورد می‌گردد.

جرایم رایانه‌ای علیه اخلاق و عفت در حریم خانواده

از ضرورت‌های پژوهشی در عرصه فقه و حقوق خانواده، تأثیر جرایم رایانه‌ای علیه عفت و اخلاق در حریم خانواده، شناخت مشکلات قانونی مربوط به آن و ارائه راه کار برای حل آن هاست. در حوزه‌هایی مانند تهیه، انتشار و تجارت صور قبیحه، توهین و افترا و نشر اکاذیب رایانه‌ای، دعوت افراد به انجام اقدامات مجرمانه و خلاف اخلاق در فضای مجازی، قوادی، پورنوگرافی یا هرزه‌نگاری، اشاعه فحشا و منکرات، آموزش ارتکاب جرم و روابط نامشروع جرایم علیه عفت و اخلاق رخ می‌دهد. وکیل جرایم رایانه‌ای در تهران به طور کامل با این گونه جرایم آشناست و مجازات آن‌ها را می‌داند.

سرقت نرم افزار

در ماده ۱۲ قانون جرائم رایانه و سرقت های رایانه ای بیان گردیده است که هر شخصی که به صورت غیرمجاز داده های فرد دیگری را به سرقت ببرد و البته اصل اطلاعات در اختیار خود فرد باشد فرد یا به جزای نقدی برابر یک تا بیست میلیون ریال و یا به حبسی برابر  نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان یا هردو محکوم می شود. موارد بیان شده از تقسیم بندی کلی جرائم رایانه ای برگرفته شده است و در هفت گروه جای می گیرد.

جرایم رایانهای کلاهبرداری

همان طور که از اسم کلاهبرداری رایانه‌ای پیداست، این جرم در محدوده‌ فضای مجازی و اینترنت قابل ارتکاب است. از همین نکته یکی از تفاوت‌های مهم این جرم با کلاهبرداری معمول و سنتی مشخص می‌شود. کلاهبرداری سنتی باید در فضای واقعی رخ دهد و فرد، فریب کلاهبردار را بخورد و مالش را در اختیار او قرار دهد. تفاوت کلاهبرداری اینترنتی با کلاهبرداری سنتی، در محیط ارتکاب این جرایم و همچنین در تفاوت وسایل ارتکاب جرم است. در کلاهبرداری رایانه‌ای، کلاهبردار از طریق فضای مجازی و با تغییر دادن داده‌ها و اطلاعات فرد، حتی بدون آگاهی بزه‌دیده، اموال او را تصاحب می‌کند.

جرایم رایانه‌ای مزاحمت

جرایم مزاحمت در فضای مجازی یکی از انواع جرایم یارانه‌ای در قوانین ایران است که مصادیق مختلفی دارد. به دلیل این که فضای مجازی دسترسی بسیاری را برای کاربران فراهم می‌کند، بعضی از افراد روش صحیح استفاده از آن را نمی‌دانند و مرتکب چنین جرمی می‌شوند. مزاحمت تلفنی و مزاحمت از طریق انتشار محتویات مستهجن از نمونه‌های جرم مزاحمت هستند.

جرایم اینترنتی تلگرام

جرایم اینترنتی تلگرام

به طور کلی می‌توان گفت که جرایم تلگرامی به کلیه جرم‌هایی گفته می‌شود که با استفاده از رایانه یا سایر سیستم‌های دیجیتال و در بستر نرم‌افزار تلگرام توسط اشخاص انجام می‌گیرند. مصادیقی از جرایم تلگرامی به صورت زیر است.

  • جعل رایانه‌ای
  • کلاهبرداری یارانه‌ای
  • سرقت یارانه‌ای
  • شنود غیرمجاز
  • اخلال در داده‌ها
  • نشر اکاذیب

در حقیقت جرایم تلگرامی همان جرم‌های متداولی هستند که در یک جامعه رخ می‌دهند، با این تفاوت که در بستر مجازی و با استفاده از رایانه و سیستم‌های مانند آن انجام می‌شوند.

آیا جرایم رایانه‌ای قابل گذشت است؟

با توجه به این که در متن قانون اشاره‌ای به قابل گذشت بودن یا نبودن جرایم رایانه‌ای نشده و در این باره رأی وحدت رویه‌ای صادر نگردیده، دو رویکرد برای پاسخ به این سؤال وجود دارد:

رویکرد اول

برخی از حقوق‌دانان اعتقاد دارند که با توجه به اصل تفسیر به نفع متهم، نباید کلیه جرایم رایانه‌ای را غیر قابل گذشت دانست؛ بلکه باید آن‌ها را از یکدیگر تفکیک نمود. اگر جرایمی که در عالم واقع و غیر مجازی اتفاق می‌افتد قابل گذشت باشد، در فضای رایانه‌ای و سایبری نیز قابل گذشت خواهد بود.

رویکرد دوم

باتوجه به این که قانون‌گذار در ماده 104 صرفاً شماره ماده را ذکر کرده، قصد این را داشته که جرایم موضوع سایر مواد را از دایره جرایم قابل گذشت خارج نماید. مطابق این رویکرد، تنها آن دسته از جرایم رایانه‌ای را می‌توان قابل گذشت دانست که به عنوان جرم قابل گذشت شناخته شده باشد، نه فقط شماره ماده مربوطه. این رویکرد، در یکی از نظریه‌های مشورتی اداره کل حقوقی قوه قضاییه منعکس شده است.

مجازات جرایم رایانه‌ای چیست؟

قانون برای جرایم رایانه‌ای نیز مانند هر جرم دیگری مجازاتی را در نظر گرفته است. این مجازات در چارچوب قوانین جرایم رایانه‌ای به شرح زیر تعیین شده است:

  • مطابق ماده ۷۲۹ قوانین جرایم رایانه‌ای، هرکس به طور غیر مجاز به داده‌ها، سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی که به وسیله تدابیر امنیتی حفاظت شده است دسترسی یابد، به ۹۱ روز تا یک سال حبس یا جزای نقدی از پنج تا ۲۰ میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد. کمک گرفتن از بهترین وکیل جرایم سایبری در تهران تأثیر بسزایی در کاهش دادن مجازات دارد.
  • مطابق ماده ۷۳۰ قوانین جرایم رایانه‌ای، هرکس به طور غیر مجاز، محتوای در حال انتقال ارتباطات غیرعمومی در سامانه‌ای رایانه‌ای، مخابراتی، امواج الکترومغناطیسی یا نوری را شنود کند، به شش ماه تا دو سال حبس یا جزای نقدی از ۱۰ تا ۴۰ میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
  • مطابق ماده ۷۳۲ قوانین جرایم رایانه‌ای، هرکس به قصد دسترسی به داده‌های سری موضوع ماده (۳) این قانون، تدابیر امنیتی سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی را نقض کند، به شش ماه تا دو سال حبس یا جزای نقدی از ۱۰ تا ۴۰ میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
  • مطابق ماده ۷۳۶ قوانین جرایم رایانه‌ای، هرکس به طور غیر مجاز داده‌های دیگری را از سامانه‌های رایانه‌ای، مخابراتی یا حامل‌های داده حذف، تخریب، مختل یا غیر قابل پردازش کند، شش ماه تا دو سال حبس یا جزای نقدی از ۱۰ تا ۴۰ میلیون ریال یا هر دو مجازات را برای او در نظر می‌گیرند.
  • مطابق ماده ۷۳۸ قوانین جرایم رایانه‌ای، هرکس به طور غیر مجاز با اعمالی از قبیل مخفی کردن داده‌ها، تغییر گذرواژه یا رمزنگاری داده‌ها مانع دسترسی اشخاص مجاز به داده‌ها، سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی شود، به ۹۱ روز تا یک سال حبس یا جزای نقدی از پنج تا ۲۰ میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
  • مطابق ماده ۷۴۰ قوانین جرایم رایانه‌ای، هرکس به طور غیر قانونی داده‌های متعلق به دیگری را برباید، چنان چه عین داده‌ها در اختیار صاحب آن باشد، به جزای نقدی از یک تا ۲۰ میلیون ریال و در غیر این صورت به ۹۱ روز تا یک سال حبس یا جزای نقدی از پنج تا ۲۰ میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
  • مطابق ماده ۷۴۱ قوانین جرایم رایانه‌ای، هرکس به طور غیر مجاز از سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی با ارتکاب اعمالی از قبیل وارد کردن، تغییر، محو، ایجاد یا متوقف کردن داده‌ها یا مختل کردن سامانه وجه، مال، منفعت، خدمات یا امتیازات مالی برای خود یا دیگری تحصیل کند، علاوه بر رد مال به صاحب آن، به یک تا پنج سال حبس یا جزای نقدی از ۲۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد. بهره‌گیری از تجارب وکیل متخصص جرایم سایبری در تهران تأثیر مثبتی در روند پرونده دارد.
  • مطابق ماده ۷۴۲ قوانین جرایم رایانه‌ای، هرکس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای، مخابراتی یا حامل‌های داده، محتویات مستهجن را منتشر کند یا به قصد تجارت افساد را تولید، ذخیره یا نگه داری کند، به ۹۱ روز تا دو سال حبس یا جزای نقدی از پنج تا ۴۰ میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
  • مطابق ماده ۷۴۴ قوانین جرایم رایانه‌ای، کسی که به سامانه‌های رایانه‌ای و مخابراتی فیلم، صوت یا تصویر شخص دیگری را تغییر دهد یا تحریف کند و آن را منتشر نماید، به نحوی که عرفا موجب هتک حیثیت او شود، به ۹۱ روز تا دو سال حبس یا جزای نقدی از پنج تا ۴۰ میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
  • مطابق ماده ۷۴۵ قوانین جرایم رایانه‌ای، هرکس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای و مخابراتی صوت، تصویر یا فیلم خصوصی و خانوادگی دیگری را بدون رضایت او جز در موارد قانونی منتشر کند یا در دسترس دیگران قرار دهد، به نحوی که به ضرر یا عرفا موجب هتک حیثیت او شود، به ۹۱ روز تا دو سال حبس یا جزای نقدی از پنج میلیون ریال تا ۴۰ میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
  • مطابق ماده ۷۴۶ قوانین جرایم رایانه‌ای، هرکس به قصد اضرار به غیر، تشویش اذهان عمومی یا مقامات رسمی به وسیله سامانه رایانه‌ای و مخابراتی اکاذیبی را منتشر کند یا با همان مقاصد اعمالی را بر خلاف حقیقت، راسا یا به عنوان نقل قول، به شخص حقیقی یا حقوقی به طور صریح یا تلویحی نسبت دهد، اعم از این که از طریق یاد شده به نحوی از انحا ضرر مادی یا معنوی به دیگری وارد شود یا نشود، افزون بر اعاده حیثیت، به ۹۱ روز تا دو سال حبس یا جزای نقدی از پنج تا ۴۰ میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

کسانی که مرتکب جرایم سایبری شده‌اند و بر علیه آن‌ها پرونده تشکیل شده می‌توانند با مراجعه به وکیل کیفری در تهران مجازات خود را به حداقل برسانند.

مزایای مشاوره با وکیل جرایم اینترنتی

بسیاری از افرادی که مورد سوء استفاده در فضای مجازی قرار می‌گیرند اطلاعات کافی در این زمینه ندارند و بدون کمک گرفتن از یک وکیل متخصص جرایم رایانه‌ای نمی‌توانند پرونده خود را پیش ببرند. در چنین شرایطی، استخدام یک وکیل جرایم سایبری و فناوری اطلاعات بیشترین کمک را به فرد متضرر خواهد کرد. وکیل به شما کمک خواهد کرد تا اطلاعات خود را در این زمینه ارتقا دهید، مشاوره حقوقی لازم را به شما خواهد داد و شما را به طور کامل در جریان روند پرونده خواهد گذاشت. به هنگام انتخاب وکیل کلاهبرداری اینترنتی هیچ تفاوتی در زمینه جنسیت وکیل وجود ندارد و تنها باید به مسأله دانش و تجربه او توجه کنید. یک وکیل سایبری خانم نیز می‌تواند شکایات شما را به خوبی پیش ببرد؛ اما قبل از انتخاب وکیل باید قیمت وکیل جرایم رایانه‌ای را بدانید تا در پرداخت هزینه دچار مشکل نشوید.

نحوه دفاع بهترین وکیل جرایم رایانه ای

نحوه دفاع بهترین وکیل جرایم رایانه ای

شکل، روش و نحوه دفاع کردن بهترین وکیل جرایم رایانه‌ای باید دربردارنده نکات حقوقی زیادی مانند استناد به مواد قانونی و رأی وحدت رویه مربوط، همچنین ارکان تشکیل‌دهنده جرم و تحقق یافتن و یا عدم تحقق آن ارکان در پرونده مانحن فیه باشد. وکیل جرایم رایانه‌ای، جرایم مربوط به زمینه سایبر را می‌شناسد. سپس نسبت به اثبات تحقق یافتن یک جرم یا عدم انتساب آن به موکل خود اقدام خواهد کرد. نحوه و روش دفاع وکیل متخصص در حوزه جرایم سایبری باید به شکلی باشد که شامل تمامی جوانب پرونده شود. ممکن است که دفاع از حقوق موکل در دادسرا به یک نحو و دفاع کردن از حقوق موکل در دادگاه کیفری به شکل دیگری باشد. لازم است بدانید که هر وکیل، عملکرد مخصوص به خود را دارد.

وکیل جرایم رایانه‌ای کیست؟

وکیل جرایم رایانه‌ای در تهران در حوزه جرایم سایبری و تنظیم شکایت کمک زیادی به شما خواهد کرد. نکته مهم در رابطه با این مسأله این است که با توجه به این که جرایم رایانه‌ای در سال‌های اخیر بسیار گسترش یافته، قوانین حاکم بر این موضوع نیز تا حدودی با سایر مسائل حقوقی متفاوت است؛ بنابراین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین وکیل جرایم سایبری در تهران تسلط کامل به قوانین مربوط به فضای مجازی و اینترنتی است. وکیل پایه یک دادگستری در جرایم رایانه‌ای باید توانایی این را داشته باشد تا به طور کامل مشاوره حقوقی نیز به شما ارائه دهد و در این حوزه اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهد.

ویژگی وکیل جرایم رایانه ای

همه وکیلان و مشاورانی که در زمینه جرایم رایانه‌ای فعالیت می‌کنند دارای ویژگی‌های خاصی هستند؛ از این رو افراد می‌توانند به راحتی و با توجه به چنین ویژگی‌هایی به آن‌ها مراجعه و مسائل رایانه‌ای که برایشان پیش آمده را به کمک آن‌ها حل کنند. مواردی که در زیر می‌بینید همگی ویژگی‌های وکیل جرایم رایانه‌ای و فناوری اطلاعات است:

  1. وکیل جرایم سایبری در تهران اطلاعات بسیار زیادی در این باره دارد.
  2. کسی که در این زمینه فعالیت می‌کند تمام تحصیلات و تجربه خود را از این راه به دست آورده است.
  3. تا به حال پرونده‌های مختلفی در مورد جرایم رایانه‌ای داشته است.
  4. با قوانین و تبصره‌های مخصوص می‌تواند جزای جرایم این چنینی را تعیین نماید.
  5. وکلای جرایم رایانه‌ای قابل اعتماد و مطمئن هستند؛ بنابراین به راحتی می‌توانید تمام مسائل موجود را بدون کم و کاست به آن‌ها بگویید و وکالت پرونده خود را به آن‌ها بسپارید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های وکیل جرایم رایانه‌ای داشتن آگاهی کافی در حوزه جرایم سایبری و فضای مجازی است. همان طور که بیان شد هر وکیل پایه یک دادگستری نمی‌تواند در تمام زمینه‌ها متخصص و مسلط بر قوانین خاص باشد. پس در نتیجه وکیل جرایم رایانه‌ای، متخصص در این حوزه و آشنا بر تمامی جانبه‌های آن است که او را از سایر وکلا متمایز می‌کند. همچنین لازم است بدانید که وکلای باتجربه باید از آرای وحدت رویه دادگاه‌ها مطلع باشند. وکیل در زمینه جرایم رایانه‌ای باید توانایی مورد نیاز برای تنظیم یک لایحه و دادخواست محکم و بر اساس چارچوب‌های قانونی و حقوقی را داشته باشد. هنر وکیل این است که بتواند پیش از جلسه دادرسی با تنظیم کردن دادخواست حرفه‌ای، ادعای خود را به درستی مطرح نماید و قاضی پرونده را قانع کند تا قابلیت استناد به دادخواست را داشته باشد.

چرا نیاز به وکیل متخصص جرایم رایانه‌ای داریم؟

بسیاری از افرادی که مورد سواستفاده در فضای مجازی قرار می‌گیرند اطلاعات کافی در این زمینه ندارند و بدون کمک گرفتن از یک فرد متخصص نمی‌توانند پرونده خود را پیش ببرند. در چنین شرایطی استخدام یک وکیل جرایم رایانه‌ای و فناوری اطلاعات بیشترین کمک را به فرد متضرر خواهد کرد. وکیل در حوزه جرایم رایانه‌ای به شما کمک خواهد کرد تا اطلاعات خود را در این زمینه ارتقا دهید، مشاوره حقوقی لازم را به شما خواهد داد و شما را به طور کامل در جریان روند پرونده خواهد گذاشت. به هنگام انتخاب وکیل کلاهبرداری اینترنتی هیچ تفاوتی در زمینه جنسیت وکیل وجود ندارد و تنها باید به مسئله دانش و تجربه وکیل مورد نظر توجه کنید، یک وکیل سایبری خانم نیز می‌تواند شکایات شما را به خوبی پیش ببرد.

هزینه وکیل سایبری

یکی از مسائلی که باید قبل از ثبت شکایت مورد بررسی قرار داد هزینه جرایم سایبری در تهران است. معمولاً حق الوکاله وکیل جرایم سایبری امری توافقی بین طرفین است. با این حال عواملی مانند نوع جرم، محل قرار‌گیری وکیل، سابقه و تجربه وکیل در تعیین هزینه وکیل برای جرایم اینترنتی مؤثر است. برخی از وکلا به صورت ساعتی هزینه دریافت می‌کنند. هزینه‌های ساعتی نیز متغیر بوده و به تجربه و تخصص وکیل بستگی دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه سادات
۱۴۰۱-۰۸-۲۷ ۱۷:۰۹

از من کلاهبرداری کردند در یک سایت
ایشون وکیلم بود
خیلی خوب و مهربان هستن

علی
۱۴۰۱-۰۹-۱۰ ۱۲:۱۴

اقای میر واقعا کمکم کردند در یک سایتی کلابرداری شده بود ازم و یک تراکتور خریده بودم

معصومه ریحانی
۱۴۰۱-۰۹-۱۰ ۱۷:۰۱

وکیل خوبی هستند
مشاوره خوبی دادند به من

ژاله
۱۴۰۲-۰۹-۱۸ ۲۰:۲۷

سلام ایا با اسکرین شات از چت میشه جرایم رایانه ای رو ثابت کرد؟؟

ادمین گروه دادورزان صلح و سازش
۱۴۰۲-۰۹-۱۸ ۲۰:۳۰
پاسخ به  ژاله

سلام بستگی به جرمی که انجام شده دارد برای دریافت دقیق پاسخ خود با وکیل خانم میر متخصص جرایم رایانه ای تماس بگیرید ۰۹۱۲۳۸۲۹۸۵۰

پیمایش به بالا