وکیل جرایم رایانه ای در تهران

وکیل جرایم رایانه در تهران

وکیل جرایم رایانه‌ای در تهران

 متاسفانه امروزه بیشتر جرایم از طریق رایانه صورت می‌گیرد، چیزی که در گذشته حتی در تصور افراد هم نمی گنجید. اما در یک دهه ی گذشته اکثر مردم به نحوی با جرائم رایانه ای آشنا شده اند. به جرایم رایانه ای جرائم سایبری نیز می گویند و توسط  وکیل کیفری دنبال می‌شود چرا که این جرائم با اینترنت انجام می شوند؛ بخش اختصاصی مربوط به جرائم سایبری پلیس فتا می باشد که به این تخلفات رسیدگی می کند. با توجه به پیچیدگی و همچنین نسبتا جدید بودن جرائم سایبری و رایانه ای، بسیاری از افراد هنگامی که با چنین تخلفاتی مواجهه می شوند سردرگم می شوند که باید چه کار کنند.

حتی ممکن است افراد متوجه این نباشند که مشکلی که با آن مواجهه شده اند از نظر قانون تخلف شمرده می شود و می تواند تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد. وکیل جرایم رایانه ای در تهران می تواند به روند پرونده کمک کند و شما را زودتر به نتیجه برساند. همانطور که مطرح شد امروزه با گسترش فناوری در زندگی اکثر افراد پرونده های زیادی در زمینه جرایم رایانه ای تشکیل می شود. از این رو ما در سایت گروه وکلای دادورزان صلح و آسایش همراه شما هستیم تا در این نوشته به شکل کاملی در مورد این عنوان صحبت کنیم. شما اگر به دنبال یک وکیل جرایم رایانه در تهران هستید، این نوشته می تواند برایتان مفید باشد.

ویژگی های یک وکیل جرایم رایانه ای در تهران

  • مسلط به رویه محاکم
  • وکالت تخصصی در دعاوی کیفری
  • وکالت تخصصی در دعاوی با موضوعات مواد مخدر، کلاهبرداری، جرایم اقتصادی، جرایم پولی و بانکی و جرایم منافی عفت
  • وکالت در دعاوی در صلاحیت دیوان عالی کشور

وکیل جرایم رایانه ای در تهران با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری مرکز در شهر تهران با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید.
شایان ذکر است وکیل جرایم رایانه ای در تهران در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند.

شماره تماس جهت مشاوره حقوقی با
وکیل جرایم رایانه ای در تهران

۹۸۵۰ ۳۸۲ ۰۹۱۲

معرفی بهترین وکیل جرایم رایانه در تهران
Introducing the best computer crime lawyer in Tehran

وکلای گروه دادورزان صلح و سازش

شماره تماس وکیل جرایم رایانه در تهران
Contact number of computer crime lawyer in Tehran

جرایم سایبری چیست؟

یکی از اصول رسیدگی به جرایم رایانه‌ای شناخت اولیه آن‌هاست. جرایم مربوط به شبکه و اینترنت که به صورت محرمانه و بدون اجازه شما صورت می‌گیرد و هدف آن‌ها تحت‌تأثیر قراردادن حریم خصوصی شماست جزء جرایم رایانه‌ای هستند. جرایم رایانه‌ای را در یک دسته‌بندی کلی و کاملاً مرتبط به هم می‌توان شمال موارد زیر در نظر گرفت:

  • جرایم مالی سایبری که با هدف کسب سود مالی به صورت محرمانه و غیرمجاز صورت می‌گیرد و شامل مواردی مثل دریافت فرم‌های پر شده جعلی از اطلاعات شما که در قالب پیامک‌های حاوی لینک از سمت سازمان‌های مختلف برای شما ارسال می‌شود، تهدید‌ها و باج‌گیری‌های آنلاین، سرقت هویت و تقلب به‌منظور صدور دستور به‌جای مدیران تجاری و هک‌کردن حساب‌های آن‌ها یا نقض قوانین کپی‌رایت برای تمامی محتوا‌های دارای حق چاپ یا حق نشر می‌شود.
  • جرایم سایبری نفوذ به حریم شخصی دیگران، شامل تمام اعمالی که به نفوذ در اطلاعات شخصی افراد و دزدیدن هویت آن‌ها به‌منظور جاسوسی و دریافت اطلاعات شخصی آن‌ها به‌منظور باج‌گیری و نشر در شبکه‌های اجتماعی می‌شود.
  • جرایم سایبری باهدف تغییر نگرش‌های سیاسی و اجتماعی مثل توهین به مقدسات و ویژگی‌های مذهبی افراد یا نفرت‌پراکنی بین نژاد‌های مختلف، فعالیت تروریسم‌های سایبری باهدف آسیب به زیرساخت‌های اینترنتی یا تمامی فعالیت‌های تحقیرانه سایبری و سو استفاده از کودکان در این راستا می‌شود.
  • فعالیت‌های غیراخلاقی شامل نشر اکاذیب و محتوی خشونت‌آمیز یا فروش مواد غیرقانونی مثل مواد مخدر یا فروش غیرقانونی اطلاعات شخصی افراد بدون اجازه آن‌ها نیز جزء جرایم سایبری هستند.
  • سایر موارد شامل دسترسی غیرقانونی به پایگاه‌های داده یا سیستم‌های اطلاعاتی مخابرات و شنود محتوا‌ها در حین انتقال در شبکه و یا حتی اقدامات سایبری علیه امنیت ملی، اقدام به حذف اطلاعات افراد از شبکه‌های اجتماعی یا سامانه‌های اینترنتی می‌شود.
    شما می‌توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی تخصصی ، از وکیل جرایم رایانه ای در تهران درخواست مشاوره در این زمینه را داشته باشید.

اقدامات لازم برای طرح دعوای جرم رایانه ای

سوالی که خیلی از مواقع ذهن کاربران را به خود درگیر می کند این است که چه اقداماتی باید برای طرح دعوای جرم رایانه ای انجام دهند. شما ابتدا باید به دادسرا مراجعه کنید و یک درخواست شکایت بنویسید و یک تمبر تهیه کنید و آن را به همراه مدارک تحویل بدهید. بعد از این اقدامات تشکیل پرونده می دهید و پلیس فتا به درخواست شما رسیدگی می کند. البته باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که هر چه حساسیت کار بیش تر باشد و کار تخصصی تر باشد شکایت شما در اولویت قرار می گیرد. چنان چه فرد ناشناس باشد و شما هیچ گونه اطلاعاتی از فرد نداشته باشید نیز پلیس فتا اقدامات لازم را برای شناسایی انجام می دهند و بعد از آن رسیدگی ها انجام می شود.

درخواست مشاوره آنلاین
Online consultation request

وکیل جرایم رایانه ای در تهران

بسیاری جرایم سایبری را با جرایم رایانه ای یکی می پندارند اما این دو مبحث با هم تفاوت جزئی دارند و در قانون جزئی ترین تفاوت قوانین و شرایط خاص خود را ایجاد می کند. واژه ی سایبری را می توان به فضای ایجاد شده در بستر اینترنت ارتباط  دانست . فضای مجازی و اینترنتی با انشعابات داخلی خود می تواند سایر فضا های اینترنتی را به صورت مجزا فراهم آورد که یکی از این ها، فضا های سایبری خواهد بود، بنابراین هر جرمی که از ناحیه فضا های سایبری ایجاد شود مربوط به جرایم سایبری خواهد شد. وکیل جرایم سایبری به قوانین و جنبه های مختلف این جرایم اشراف دارد که می توانند پرونده ی شما را به بهترین نحو به جریان بیندازد تا رای دادگاه را اخذ کنید.

وکیل جرایم رایانه‌ای در تهران وکیل پایه یک دادگستری است که با کمک یک مهندس کامپیوتر به کشف و شناسایی جرایم رایانه و مجرمین سایبری می‌پردازد. وی با تخصص یک مهندس کامپیوتر و با استفاده از اطلاعات خودش در زمینه تمامی جرائم رایانه‌ای، با اطلاعاتی که از اخبار مربوط به این حوزه به دست آورده و با توجه به تجربه‌ای که از پرونده‌های قبلی خود یا پرونده‌های مختومه قبلی دارد به خوبی می‌تواند به جمع‌آوری اطلاعات و مستندات مربوط به پرونده و ارائه ادله کافی به دادگاه‌های حقوقی کشور بپردازد و با تسلط کافی در کرسی وکالت و دفاع از موکل خود بنشیند. کافی است به او وکالت دهید و تمامی مراحل رسیدگی به پرونده خود را به دست وکیل جرایم رایانه‌ای سایبری در تهران بسپارید.

وکیل فضای مجازی و اینترنتی

وکیل متخصص در حوزه ی جرایم فضای مجازی و اینترنتی از جمله وکلایی می باشد که در این حوزه به فعالیت تخصصی پرداخته است و نسب به امور قضایی و حل پرونده های فضای مجازی و اینترنتی تسلط و مهارت دارد. وکیل فضای مجازی و اینترنتی علاوه بر دانش و مهارت در حوزه ی حقوقی باید از اطلاعات و دانش فنی بالایی در حوزه ی فضای مجازی نیز برخوردار باشد تا بتواند به راحتی و در زمان کوتاهی مستندات و مدارک را اماده کند. وکیل فضای مجازی و اینترنتی در تهران فردی مجرب و مسلط به‌تمامی جرایم فضای مجازی و اینترنتی است که با توجه به نوع پرونده‌های تخصصی تحت وکالت وی اطلاعات کافی و لازم را در خصوص تمامی جرایم اینترنتی دارد.

وی فردی است که به خوبی می‌تواند از پس ردیابی تمامی مجرمین اینترنتی و شناسایی جرم صورت‌گرفته بر آید و مستند‌سازی و الصاق ادله کافی به پرونده‌های کیفری بهترین لایحه را به دادگاه‌های حقوقی و کیفری ارائه دهد. لازم است به دلیل پیشرفت روزافزون تکنولوژی و جرایم اینترنتی یک وکیل مجرب فضای مجازی و اینترنتی با مهندس فناوری اطلاعات در ارتباط باشد و علاوه بر این خودش نیز اطلاعات کامل و بروزی در این زمینه داشته باشد.

انواع جرائم رایانه
Types of computer crimes

انواع جرائم رایانه ای

انواع متعدد و مختلف از جرائم رایانه ای وجود دارد که بیان آن ها از حوصله ی این مقاله خارج است اما در یک تقسیم بندی کلی جرائم رایانه ای به دو نوع جرائم مالی و غیر مالی تقسیم می شوند:

  • جرائم رایانه ای مالی: حجم زیادی از جرائم رایانه ای، جرائم مالی است که به شیوه های مختلف اخذ می شود. انواع سایت های شرط بندی و شرکت های هرمی یا شرکت های موهوم از این نوع می باشند و سایر تخلف های مالی که از طریق رایانه انجام می شود و سالانه بخش زیادی از دعاوی را به خود اختصاص داده اند.
  • جرائم رایانه ای غیر مالی: شامل انتشار انواع فیلم و عکس شخصی افراد می باشد که همواره می تواند تبعات سوئی برای شاکی به همراه داشته باشد. نشر دروغ و توهین و فحاشی و تجاوز به حریم خصوصی اشخاص نیز بخشی از این جرائم هستند.
  • تخریب و اخلال در داده های رایانه ای و مخابراتی نیز یکی از جرائم رایانه ای و سایبری است که در زیر مجموعه ی جرائم غیر مالی واقع می شود.

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری به دلیل عدم اگاهی تمامی افراد ما شاهد افزایش پرونده های جرایم مختلفی در حوزه جرایم رایانه ای هستیم. از جمله جرایم رایانه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جرایم مربوط به رمز ارز ها ( کریپتو کارنسی )
  • دسترسی غیر مجاز
  • جعل رایانه ای و استفاده از داده های مجعول
  • شنود غیرمجاز
  • تخریب و اخلال در داده های رایانه ای و مخابراتی
  • جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی
  • سرقت رایانه ای
  • کلاهبرداری رایانه ای
  • حیثیت ، توهین و نشر اکاذیب از طریق رایانه و‌فضای مجازی
  • جاسوسی رایانه ای
  • استفاده از پهنای باند اینترنتی
  • پولشویی
  • جرایم مربوط به کپی رایت

وکیل جرایم اینترنتی

جرایم رایانه ای به دلیل جدید و تازه بودن افراد نسبت به قوانین و مقررات و ضوابط مربوط به ان ها بی اطلاع هستند به همین سبب وکیل فعال در این زمینه نقش مهمی را داشته است. بی شک وکیلی که بخواهد در این حوزه به خوبی عمل کند قبل از هرچیز باید نسبت به رایانه و اینترنت اطلاعات کافی را داشته باشد وگرنه شاهد عدم موفقیت وکیل در جرایم رایانه ای و سایبری خواهیم بود وکیلی که باید از قوانین رایانه ای و همچنین از حیث فنی دانش و آگاهی کافی را داشته باشد تا به بهترین نحو به شما در زمینه ی جرایم رایانه ای و سایبری کمک کند.

بهترین وکیل جرایم رایانه ای در تهران

بهترین وکیل جرایم رایانه‌ در تهران وکیل پایه یک دادگستری است که با توجه به جرایم روزافزون رایانه‌ای در دنیای امروز اطلاعات کاملی نسبت به‌تمامی قوانین مربوط به مشکلات و دعاوی رایانه‌ای و اینترنتی دارد و با توجه به تسلط و آگاهی که نسبت به پرونده‌های کیفری دارد به خوبی می‌تواند ادله موردنیاز دادگاه را جمع‌آوری کرده بهترین تحلیل را روی پرونده پیاده کند. بهترین وکیل جرایم رایانه‌ای در تهران فردی است که به خوبی به موکل خود مشاوره حقوقی دهد و او را نسبت به روند جریان پرونده آگاه کند و با راهنمایی درست در پیشبرد سریع پرونده تمام حقایق پنهان آن را برای قاضی آشکار کند. او باید با تنظیم لایحه‌ای قوی حاوی تمامی قوانین و ادله موردنیاز برای اثبات عدالت به دفاع از موکل خود بپردازد و علاوه بر همه این‌ها فردی متعهد به کار و صادق و رازدار باشد.

وظایف وکیل جرائم رایانه ای در تهران چیست؟

دنیای تکنولوژی امروزه علاوه بر تمام خوبی‌هایی که دارد گاهی شما را نیز به‌تبع پیچیدگی‌هایش به دردسر می‌اندازد. در این زمان شما در بلاتکلیفی محض به سر می‌برید و به دنبال شکایت و دادخواهی در پلیس فتا و دادگاه‌های راه‌های اضافی را چندین‌باره دور می‌زنید در حالی که به نتیجه‌ای هم نرسیدید. پیشنهاد ما به شما ارتباط با یک وکیل جرایم رایانه‌ای و سایبری در تهران است فردی که به خوبی بتواند با مشاوره حقوقی شما را راهنمایی کند و ضمن اینکه رسیدگی به پرونده شما را به عهده گرفته است در تمامی مراحل پیشبرد پرونده شما را نیز در جریان کار خود قرار دهد. از جمله وظایف وکیل جرائم رایانه‌ای در تهران این است که ضمن مشاوره حقوقی به شما بعد از اخذ وکالت از عقد قرارداد به تحقیقات بدوی و مستند‌سازی و کشف ادله برای ارائه به دادگاه بپردازد. سپس با تنظیم یک لایحه قوی که شامل شرح داستان و تمامی ادله و مستندات بر اثبات حق باشد به خوبی از شما دفاع کند. از دیگر وظایف وکیل جرائم رایانه‌ای در تهران می‌توان به تحلیل و بررسی نتیجه احتمالی پرونده اشاره کنیم در صورتی که رأی ابتدایی دادگاه با این موضوع انطباق نداشته باشد وکیل موظف است که دادخواست تجدیدنظرخواهی برای دادگاه ارسال کند تا پرونده شما را به اثبات حق و عدالت برساند.

جرائم رایانه ای علیه عفت عمومی

داشتن حریم خصوصی اولین و ابتدایی ترین حق هر کسی در فضای مجازی است و هر کسی بدون رضایت فرد وارد این حریم شود و یا این که از اطلاعات در اختیار خود سو استفاده کند مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد. قطعاً تنوع جرایم رایانه‌ ای بسیار زیاد است یکی از آن ها نیز مربوط به جرایم رایانه ای علیه عفت عمومی می باشد. این جرایم شامل همه اقدامات و پخش و نگهداری و انتشار داده های مستهجن می ‌شوند. برای مثال ممکن است فردی فیلم یا عکس مستهجن را طوری انتشار دهد که به دست همه مردم برسد برابر این قطعاً باعث اشتباه و خطای آن ها نیز خواهد شد از این رو برای چنین فردی مجازاتی در نظر گرفته می شود که ممکن است شامل جزای نقدی و یا حبس باشد .برای اطلاعات بیشتر میتوانید با وکیل در تهران تماس بگیرید.

درخواست مشاوره آنلاین
Online consultation request
بهترین وکیل جرایم رایانه در تهران
The best computer crime lawyer in Tehran
رسیدگی به جرائم رایانه ای

ممکن است این سوال برای شما هم مطرح شده باشد که چه دادگاهی برای رسیدگی به جرائم رایانه ای صالح به حساب می آید؟ در سال های اخیر مرجعی به نام دادسرای ویژه ی جرائم رایانه ای تشکیل شده است که وظیفه ی رسیدگی به جرائم رایانه ای را برعهده دارد. در واقع دادسرای جرائم رایانه دادگاه اختصاصی جرائم رایانه ای و سایبری است. در ابتدای کار پرونده های مربوط به جرائم سایبری در دادسرای ویژه مورد بررسی اولیه قرار می گیرند و پس از رسیدگی مقدماتی و صدور کیفر خواست، پرونده برای ادامه ی رسیدگی به دادگاه کیفری ارسال می شود. در دادگاه کیفری تمامی قرار های مربوط به اعتراض به تعقیب متهم و یا توقف تعقیب متهم نیز صورت می پذیرد.

مجازات‌های جرایم رایانه

هر جرم تعیین شده‌ای در دادگاه‌های حقوقی و کیفری کشور دارای مجازات‌های مشخصی است که توسط قاضی پرونده بر اساس جرم ثابت شده مبتنی بر ادله موجود تعیین می‌شود. برخی از مجازات‌های از پیش تعیین شده برای جرائم مشخص به شرح زیر است:

  • جریمه نقدی از ۵ تا ۲۰ میلیون ریال و یا ۹۱ روز تا یک سال حبس و یا هر دوی این موارد به‌ازای دسترسی غیرمجاز و غیرقانونی به سیستم‌های اطلاعاتی مخابراتی و رایانه‌ای یا مخفی‌کردن و تغییر رمز و دیگر اعمال بر روی داده‌ها و اطلاعات رایانه‌ای و مخابراتی به‌منظور منع دسترسی افراد به آن‌ها
  • پرداخت جریمه نقدی از ۱۰ تا ۴۰ میلیون ریال یا ۶ ماه الی ۲ سال حبس و یا حتی هر دوی آن‌ها به‌ازای شنو غیرقانونی اطلاعات در حین انتقال در شبکه‌های رایانه‌ای خصوصی و مخابراتی
  • حکم پرداخت ۱۰ الی ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی هم‌زمان با ۶ ماه الی ۲ سال حبس برای نفوذ غیرمجاز به اطلاعات شخصی دیگران، تخریب اطلاعات یا حذف اطلاعات افراد از سامانه‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی یا هرگونه اقدام سایبری که عملی علیه امنیت ملی محسوب شود.
  • دسترسی و سرقت به اطلاعات دیگران در صورتی که اطلاعات در اختیار آن‌ها باشد جزایی شامل پرداخت یک الی ۲۰ میلیون ریال دارد و در صورتی که اطلاعات از دسترس افراد خارج شده باشد و تنها در اختیار سارق و مجرم سایبری باشد، وی محکوم به پرداخت ۵ تا ۲۰ میلیون ریال جزای نقدی یا ۹۱ روز تا یک سال حبس یا هر دوی آن‌هاست.
  • اگر جرائم رایانه‌ای شامل استفاده غیرقانونی اموال دیگران با استفاده از سامانه‌های اینترنتی از طریق تغییر و ایجاد داده جدید در سامانه باشد مجرم علاوه بر بازگرداندن مال به صاحب اصلی محکوم به پرداخت ۲۰ الی ۱۰۰ میلیون ریال جزای نقدی یا یک الی ۵ سال حبس یا هر دوی آن‌هاست.
  • در صورتی که فردی مرتکب انتشار یا فروش محتوا‌های مستهجن و غیرقانونی یا تولید و تجارت چنین محتوا‌هایی کند محکوم به پرداخت جزای نقدی معادل ۵ تا ۴۰ میلیون ریال و همچنین حبس از ۹۱ روز تا دو سال است.
  • جزای جرائم رایانه‌ای و سایبری شامل انتشار فیلم و صوت و تصاویر افراد با تغییرات فتوشاپی یا غیرواقعی که باعث تهدید آبرو حیثیت افراد شود شامل ۹۱ تا دو سال زندان و پرداخت ۵ الی ۴۰ میلیون ریال جزای نقدی است.
  • در صورتی که فردی اقدام به انتشار فیلم‌های خصوصی یا خانوادگی دیگران به هدف مورد خدشه قراردادن ابروی آن‌ها کند محکوم به ۹۱ تا دو سال حبس یا جزای مالی از ۵ تا ۴۰ میلیون ریال یا هر دوی آن‌ها است.

وکیل متخصص جرائم رایانه ای در تهران

وکیل متخصص جرائم رایانه ای در تهران، وکیلی است که به طور اختصاصی در زمینه جرائم رایانه فعالیت دارد و دارای تسلط بسیار مناسب در امور حقوقی پرونده های جرائم رایانه است. امروزه با گسترش ابعاد مختلف پرونده های حقوقی شما برای کسب نتیجه بهتر برای پرونده حقوقی خود باید به دنبال یک وکیل متخصص در زمینه مد نظرتان باشید. این مورد از آن جهت اهمیت دارد که همانطور که از نام وکیل متخصص مشخص است، وکیل مورد نظر شما در یک زمینه واحد دارای تخصص و تجربه کافی به منظور پیگیری بهینه و کسب نتیجه مطلوب برای پرونده است، بنابراین شایسته است شما برای کسب بهترین نتیجه برای پرونده حقوقی جرائم رایانه ای خود به دنبال جذب یک وکیل متخصص جرائم رایانه‌ای باشید. شما می‌توانید با ارتباط با مجموعه گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در این زمینه مشورت کسب کنید. نکته دیگری که در ارتباط با استفاده از یک وکیل متخصص جرائم رایانه‌ای برای پرونده های حقوقی جرایم رایانه ای وجود دارد، این است که با توجه به جدید بودن برخی از موارد در این زمینه به شما توصیه اکید می کنیم که حتماً برای موارد مرتبط با این حیطه از یک متخصص برای پیگیری پرونده خود استفاده کنید تا فرایند پیگیری پرونده شما به بهترین نحو ممکن صورت گیرد  .

شماره وکیل جرایم رایانه ای در تهران

برای دریافت مشاوره ی حقوقی در حوزه ی جرایم رایانه ای و یا استخدام وکیل خوب کیفری مربوطه می توانید با جستجو در اینترنت به شماره ی وکیل متخصص در این حوزه و ادرس دفتر وکالت وی دسترسی داشته باشید. در صورتی که تمایل به همکاری با وکلای متخصص در حوزه ی جرایم رایانه ای دارید و می خواهید از توانایی و مهارت وی اطمینان حاصل کنید تا پرونده ی خود را به وی بسپارید می توانید از موسسات حقوقی معتبری که وکیل های متخصصی در زمینه های مختلف حقوقی را استخدام کرده اند کمک بگیرید. موسسات حقوقی بهترین وکیل ها را هم از نظر سابقه ی کاری و هم از نظر اطلاعات و دانش حقوقی و هم از نظر مهارت های جانبی که در امور وکالت موثر واقع می شوند را به استخدام در اورده اند. برای ارتباط با وکیل جرایم رایانه‌ای در تهران ابتدا می‌توانید از طریق تماس تلفنی اقدام کنید و با مشاوره حقوقی وی از روند پرونده خود آگاه شوید سپس نسبت به عقد قرارداد وکالت در دفتر وکالت وی اقدام کنید. برای تماس با شماره وکیل جرایم رایانه ای در تهران با شماره‌های زیر در ارتباط باشید: ۰۹۱۹۲۳۲۹۷۸۷ / ۰۵۱-۴۶۲۲۴۰۹۱ شما می‌توانید با استفاده از شماره تماس با وکیل مد نظرتان از راه دور در ارتباط باشید و از راهنمایی های سازنده‌اش به منظور پیشرفت بهتر پرونده بهره‌مند گردید. امروز تکنولوژی در راستای ارتباط راحت‌تر گرفتن با وکلای راه دور کمک شایانی می‌کند، که یکی از آنها تماس با شماره وکیل جرایم رایانه ای در تهران است.

خلاصه مطلب

در یکی دیگر از نوشته‌های سایت گروه وکلای دادورزان صلح و آسایش با شما همراه بودیم تا در مورد عنوان وکیل جرایم رایانه ای در تهران با شما صحبت کنیم. با توجه به مورد مطرح شده در این نوشته به بررسی عنوان‌هایی نظیر: وکیل جرایم سایبری، وکیل فضای مجازی و اینترنتی، بررسی انواع جرایم رایانه‌ای و مواردی ازاین‌دست خدمت شما بودیم. در پایان امیدواریم موارد مطرح شده برای شما کاربردی بوده باشد و از آن‌ها نهایت استفاده را ببرید. شما می‌توانید در صورتی که در ارتباط با موارد مطرح شده سؤالی دارید آن را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و همچنین برای صحبت با مشاوران ما و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه وکیل جرایم رایانه در تهران با شماره تماس ۰۹۱۹۲۳۲۹۷۸۷ در ارتباط باشید تا همکاران ما پاسخگوی شما باشند و شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

تمام وکلای گروه دادورزان صلح و سازش
All the lawyers of the Peace and Compromise Lawyers Group
درخواست مشاوره آنلاین
Online consultation request

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نصیری اسلامشهر
1401-09-19 22:36

بهترین مشاوره که گرفتم توسط ایشون بود
حلاش
چند ساعت وقت گذاشتن تا مطالعه کردند پروندم رو

کسری
1401-09-30 07:03

تراکتور خریدم اینترنتی و دیگه‌جوابم رو ندادن
ایشون تهران بود کار منو انجام داد تا به حقم رسیدم

مهیا
1402-05-02 10:23

۱۲ تا شاکی داشتم
از حسابم کلاهبرداری شده بود رضایت همه رو‌گرفتند و از زندان نجاتم‌ دادن

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده