لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

وکیل کیفری در کرج

وکیل متخصص کیفری در کرج وکیل کیفری در کرج

پرونده‌های کیفری که مجازات‌های سنگینی چون اعدام، قصاص و تبعید دارند، بسیار حساس و حیاتی می‌باشند. زیرا در این نوع دعاوی با مرگ و زندگی افراد درارتباط هستیم. منبع این مسائل هر چیزی که باشد از منظر قانون مستلزم مجازات و کیفر می‌باشد. به منظور رعایت حق و مساوات در بین مردم کیفر و یا مجازاتی برای این نوع جرایم در نظر گرفته‌ شده است. حساسیت پرونده‌های حقوقی از آن جهت است که مجازات این دعاوی بسیار سنگین است. پس حضور وکیل پایه یک دادگستری در کرج، در پرونده های کیفری الزامی است. طبق قانون مجازات اسلامی برای این دعوای براساس نوع آن مجازات‌هایی نظیر اعدام، قصاص، شلاق و حبس‌های طولانی می‌باشد.

وکیل کیفری در کرج، یک وکیل متخصص است که در زمینه قوانین کیفری فعالیت می‌کند. این وکیل با دانش و تجربه خود، موکلان خود را در انجام امور قانونی در حوزه جرایم کیفری کمک می‌کند. وکیل کیفری باید دارای شناخت کاملی از قوانین متعلق به جرایم کیفری باشد و توانایی دفاع از حقوق موکل خود را داشته باشد. وکیل کیفری در کرج می‌تواند در تمامی مراحل پرونده کیفری کمک کند، از زمان جمع‌آوری شواهد تا رسیدگی در دادگاه. با انتخاب یک وکیل کیفری با تجربه و با دانش کافی، موکلان می‌توانند امیدوار باشند که امور قانونی خود به بهترین شکل ممکن حل خواهد شد.

خدمات وکیل کیفری در کرج بسیار متنوع است و شامل تهیه و تدوین اظهارنامه، مطالعه پرونده، حضور در دادگاه، دفاع از حقوق موکل در دادگاه برای کسب برتری در پرونده، کمک به موکل در تعیین تکلیف حقوقی و حقوق های مربوط به پرونده، ارائه مشاوره های حقوقی در مورد جرایم کیفری و تدوین طرح دفاعی برای پایان دادن به مسائل قانونی مرتبط با منافع موکل را در بر می‌گیرد. وکیل کیفری در کرج باید از قوانین متعلق به جرایم کیفری در ایران آگاهی کامل داشته باشد، بنابراین باید دانشی درباره قوانین متعلق به جرایم مختلف مانند سرقت، قتل، اختلاس، تجاوز، خشونت خانگی و غیره داشته باشد. علاوه بر این، وکیل کیفری در کرج باید توانایی های قوی در مذاکرات و روابط عمومی خوبی داشته باشد تا بتواند با دادستان و دادگاه و دیگر افراد حاضر در پرونده، به بهترین شکل ممکن برای موکل خود ارائه خدمات کند.

شماره تلفن وکیل کیفری در کرج

طرح شکایت در دعاوی کیفری کرج

نوشتن شکواییه و مطرح کردن خواسته نیاز به آشنایی با مقررات و قوانین کیفری دارد. بعد از اینکه شکوائیه در دادسرا بررسی شد، پرونده شما به‌ همراه کیفرخواست به دادگاه کیفری ارسال می‌شود. بعد از اینکه پرونده و کیفرخواست به دادگاه فرستاده شود، برای طرفین احضاریه فرستاده می‌شود. که هر دو طرف موظف هستند، در تاریخ مقرر در جلسه دادگاه حاضر شوند.

بررسی طرح شکایت در دعاوی کیفری از مهمترین مراحل در فرایند قضایی این نوع از پرونده‌ها است. پس از اینکه شاکی شکایت خود را به مراجع ذی‌صلاح مطرح کرده و پرونده به دادگاه ارجاع شده، دادگاه باید طرح شکایت و مستندات مربوطه را بررسی کرده و اقدامات لازم را در جهت صدور حکم بر اساس قانون انجام دهد. در زمان بررسی طرح شکایت، دادگاه بررسی می‌کند که این شکایت درست و موجه است یا خیر. به علاوه، دادگاه می‌تواند تحقیقات و پژوهش‌های لازم را برای تعیین صحت شکایت انجام دهد. اگر دادگاه به این نتیجه برسد که شکایت موجه است، پرونده به مرحله بعدی منتقل و اقدامات لازم برای بررسی موضوعات و صدور حکم انجام می‌شود. باید توجه داشت که بررسی طرح شکایت در دعاوی کیفری به مرحله مهمی در فرایند قضایی این نوع پرونده‌ها تبدیل شده‌است و با توجه به تجربه دادگاه و جریانات دادگاهی، ممکن است مراحل این بررسی زمان‌بر باشد.

قوانین کیفری که باید بدانیم

امور حقوق کیفری زیر مجموعه حقوق عمومی است که در آن به جرم ها و چگونگی مجازات آن ها می پردازد. در اصل حقوق کیفری به عکس العمل و واکنش دولت در مقابل اعمال ضد قوانین اجتماعی در جهت ایجاد عدالت و پیشگیری و حفظ امنیت جامعه و کشور می باشد. حقوق کیفری به دو دسته بین المللی و داخلی تقسیم می شوند. یکی از نکاتی که باید بدانید الزامی بودن حقوق کیفری می باشد. یعنی این که اشخاص نمی‌ توانند بر خلاف آن با یکدیگر توافق کنند. شاکی متنی را با نام شکواییه‌ به دادگاه و به دادستان تقدیم می کند. در شکواییه توضیحات واقعه قید می شود.

بر چه اساسی بهترین وکیل کیفری در کرج را تشخیص دهیم؟

پرونده های کیفری از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار هستند یکی از عواملی که باعث افزایش این اهمیت می شود این است که در دعاوی کیفری تنها یک بار فرصت طرح دعوی وجود دارد به سبب همین امر نتیجه ای که در پرونده های کیفری به دست می آید بسیار مهم است.

همان طور که می دانید قوانین و ضوابط موجود در هر موضوع کیفری انقدر زیاد و وسیع می باشد که افراد عادی نمی توانند به ان ها تسلط داشته باشند حتی در صورت اگاهی از ان قوانین به دلیل عدم تجربه و علم کافی در این خصوص نمی توانند پرونده را به خوبی پیش ببرند و از ان ها استفاده کنند به همین دلیل باید به سراغ وکیل کیفری متخصص و خوب مراجعه کنید.

حال برای انتخاب بهترین وکیل کیفری در کرج از بین  وکلای فعال این شهر باید معیارها و ملاک هایی را در نظر داشته باشید ، از جمله:

  • وکیل کیفری باید اگاهی و تسلط کاملی بر قوانین و مقررات حوزه ی مربوطه داشته باشد.
  • وکیل کیفری خوب باید توانایی استفاده از قوانین را در پیشبرد پرونده و به نفع موکل خود را داشته باشد.
  • وکیل کیفری باید از سرعت عمل مناسب خوب و بالایی برخوردار باشد به طوری که بتواند در زمان مناسب اقدامات لازم را انجام دهد.
  • باید از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشد که بتواند در محاکم قضایی از موکل خود به درستی دفاع کند.
  • مشاور خوبی باشد به طوری که بتواند موکل خود را به درستی راهنمایی کند و شرایط پرونده و آتی را برای موکل خود به خوبی شهر دهد.
  • باید تجربه ی کاری کافی را داشته باشد، هر چه تعداد پرونده های حل شده ی وکیل کیفری بیشتر باشد ، تسلط وی نیز بر حل پرونده های مربوطه بیشتر می شود و احتمال برد شما نیز بیشتر می شود.
  • باید امین و قابل اعتماد باشد تا موکل خود با خیالی آسوده پرونده ی خود را به وی بسپارید.

به هنگام استخدام وکیل باید نکات فوق را در نظر بگیرید و بعد دست به انتخاب وکیل خود بزنید ، در این صورت شما می توانید از حرفه ای و متخصص بودن وکیل خود اطمینان خاطر حاصل کنید.

برای انتخاب بهترین وکیل راه های مختلف و زیادی وجود دارد از جمله این که می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا اینکه در موتورهای جستجوگر به دنبال وکیل بگردید در غیر این صورت می توانید با وکیل های کیفری متعددی دیدار کنید و جزئیات پرونده ی خود را در اختیار وی گذارید و از او مشورت و مشاوره ی لازم را بخواهید سپس با توجه به مشاوره های دریافتی بهترین وکیل کیفری در کرج را انتخاب و استخدام کنید. البته همان طور که احتمالا در نظر دارید این است که از کجا به کارامدی و متخصص بودن وکیل اطمینان حاصل کنیم و اینکه جلسات مشاوره ی متعدد هزینه ی زیادی را بر دوش شما خواهد گذاشت به علاوه اینکه زمان زیادی را طلب می کند.

پس قطعا به دنبال یک راه مطمئن و کم هزینه هستید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بهترین وکیل کیفری در کرج را ببیابید، جای هیچ نگرانی نیست زیرا که راهی را به شما معرفی خواهیم کرد که تمام این فرصت ها را در بردارد ، شما می توانید از موسسه ی حقوقی و کیفری ایران وکلا استفاده کنید ، این موسسه به دلیل اعتبار و خوش نامی که در بین مردم دارد برای حفظ اعتبار و ارزش خود بهترین وکلای حقوقی و کیفری را در حوزه های مختلف استخدام کرده است که می توانید از ان ها بهره مند شوید.

وکالت دعاوی کیفری در دادسرا ها و دادگاه های کیفری کرج
Representation of criminal cases in Karaj criminal courts

جرایم کیفری شامل چه چیزهایی می شود؟

ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که برایتان سوال پیش آمده که جرایم کیفری چه چیزهایی هستند در پاسخ به چنین سوالاتی باید گفت جرایم کیفری بسیار متعدد و مختلف هستند مثل قتل که توسط وکیل قتل در کرج پیگیری میشود. در واقع ما سعی نمودیم که این جرایم را به صورت موارد زیر دسته بندی کنیم تو شما با آن ها آشنا شوید و بدانید که این جرایم جز جرایم کیفری دسته بندی می شوند. توجه شما را به موارد زیر جلب می کنیم:

  • دزدی و سرقت
  • کلاهبرداری و آدم ربایی
  • درگیری و دعوا
  • شکایات حیثیتی و آبرویی
  • تجاوز و قتل
  • ضرب و جرح
  • و مواردی از این قبیل…

اهمیت وکیل کیفری در کرج

پرونده های کیفری با مجازات متهم مواجه است و اینکه هر دعوی کیفری تنها یک بار قابل طرح می باشد به همین دلیل اهمیت فوق العاده ای دارند. قوانین در مباحث مختلف کیفری بسیار زیاد می باشند که فرد اگاه و متخصص همچون وکلا ی فعال در این حوزه می توانند با توجه و استفاده از این قوانین نتیجه ی دادگاه را به نفع موکل خود رقم بزنند. وکیل متخصص کیفری چه از طرف شاکی باشد و یا از طرف متهم ، در تنظیم دفاعیات ، ارائه مدارک و مستندات و یا حتی در چگونگی طرح دعاوی نقش بسیار مهم و موثری را دارند. وکیل کیفری با توانمندی های خود می تواند نتیجه ی پرونده را پیش بینی کند و اقدامات لازم را در این راستا انجام دهد و یا با مدارک و مستنداتی که اماده می کند و به دادگاه و قاضی تقدیم می کند می تواند نظر قاضی را به سمت و سویی سوق دهد که در نظر دارد و نتیجه ای که می خواهد از پرونده ی خود دریافت کند.

مدارک لازم جهت دعاوی کیفری در کرج

برای طرح دعاوی کیفری برخلاف دعاوی حقوقی که باید دادخواست رسمی پر کرد ، می توان شکایت و دعوی خود را حتی در برگه ای ساده و غیر رسمی در دادسراها تنظیم و تقدیم کرد تنها کافی ست تمبر معتبر را داشته باشند.

علاوه بر شکوائیه باید مدارک و مستنداتی مبنی بر ادعای خود را ضمیمه ی شکوائیه کنید تا دادسرا و دادگاه طبق ان مجاب به بررسی و انجام اقدامات اولیه را انجام دهند. بدون ادله ی محکمه پسند و حتی سندی بر ادعای خود نمی توان فردی را متهم جلوه داد و از مرجع قضایی و ذیصلاح تقاضای رسیدگی را داشت.

درخواست مشاوره آنلاین
Online consultation request

خصوصیات اصلی وکیل کیفری در کرج

وکیل کیفری باید مانند دیگر وکلای متخصص حوزه های مختلف از اطلاعات و دانش کافی از قوانین برخوردار باشد به علتوه اینکه به دلیل اهمیت پرونده های کیفری ، وکیل باید از برخی مهارت های جانبی برخوردار باشد تا بتواند به نحو احسن پرونده را پیش ببرد.

برخی از این مهارت ها را می توان در موارد ذیل خلاصه کرد:

  • وکیل کیفری باید از قدرت مذاکره ی بالایی برخوردار باشد تا بتواند در مواقع مورد نیاز با طرف مقابل دعوی به مذاکره بنشیند و نتیجه ی بهتری کسب کند.
  • وکیل کیفری باید مهارت کلامی خوب و صدایی رسا داشته باشد تا در محاکم قضایی به خوبی از موکل خود دفاع کند.
  • خونسرد باشد تا بتواند در مواقع حساس خونسردی خود را حفظ کند و بهترین تصمیم را بگیرد.

ارتباط میان شاکی و مدعی خصوصی

شخصی که برای شکایت کردن به مراجع قضایی مراجعه می‌ نماید اگر مورد شکایت او از «حق‌الناس» یا مردم عادی بوده باشد، دعوی او دعوی خصوصی می باشد. اما اگر من جمله «حق‌الله» یا دعاوی با جنبه الهی و غیر خصوصی که بیشتر موضوع زیان جامعه مطرح بوده باشد، دعوی او دعوی عمومی به حساب می آید. تفکیک بین شاکی و مدعی خصوصی به حق‌الناس یا حق‌الله بودن مورد شکایت ارتباط بسیار زیادی دارد. مدعی خصوصی شخصی می باشد که از ارتکاب یافتن جرمی زیانی به او رسیده است.

جبران این زیان نیازمند دادخواست می باشد و تا وقتی که این دادخواست ارایه نشده باشد نام او شاکی و پس از تقدیم دادخواست، نام او افزون بر شاکی، مدعی خصوصی می باشد. ماده 9 قانون تشکیل دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری، این چنین مقرر کرده است که «فردی که از وقوع یافتن جرحی متحمل ضرر و زیان شده و یا حقی مانند قصاص و قذف پیدا کرده و آن را مطالبه می‌ نماید، مدعی خصوصی و شاکی نامیده می‌شود. پس بنابراین شاکی لفظی عام ‌تر می باشد که مدعی خصوصی را به همراه شخصی که دعوای عمومی را آغاز می‌ نماید در برمی‌گیرد.

شاکی چطور طرح شکایت کند؟

برای طرح کردن شکایت باید به دادسرا یا کلانتری مراجعه نمود. البته باید به کلانتری یا دادسرایی مراجعه نمایید که جرم در حوزه آن واقع شده است. البته بر عکس دعوای حقوقی که خواهان باید دادخواست با همه تشریفات و شرایط آن را پر کند برای طرح کردن دعوای کیفری شاکی لازم نمی باشد حتماً برگه مخصوصی با تشریفات خاصی را تهیه نماید. آن شخص فقط باید حداقل‌هایی را رعایت نماید. ماده 68 و 69 قانون آیین دادرسی کیفری شرایط شکایت را مشخص و تعیین کرده اند. مطابق با ماده 68 «شکایت برای شروع به رسیدگی کافی می باشد، قاضی دادگاه نمی‌تواند از انجام آن خودداری کند.»

نقش وکیل کیفری کرج در پرونده های جعل
The role of Karaj criminal lawyer in forgery cases

نقش وکیل کیفری کرج در پرونده های جعل

شما عزیزان خیلی خوب می دانید که تغییر و کپی و هرگونه سوء استفاده از یک سند قانونی جعل محسوب می شود. جعل هم قطعاً جرمی است که مجازاتی در پی خواهد داشت حالا اینکه وکیل کیفری می تواند در این زمینه از موکلش نهایت دفاع را انجام دهد و با تبصره هایی که در جلسات دادگاه عنوان می ‌کند برای موکلش کم ترین مجازات را خواستار شود.

درخواست مشاوره آنلاین
Online consultation request

جرم کلاهبرداری در کرج

کلاهبرداری و ارکان آن با آنچه که در جامعه و عرف تصور می‌شود، تفاوت‌هایی دارد. کلاهبرداری به‌ معنای بردن مال دیگری به وسیله عملیات متقلبانه به همراه سوءنیت است. به این ‌صورت که شخصی با فریب و با استفاده از عملیات متقلبانه، مال متعلق به دیگری را به دست می‌آورد.یک موضوع تخصصی و نیازمند مهارت و تجربه وکیل کلاهبرداری است. تشخیص کلاهبرداری و دفاع از فردی که مال خود را در این جرم از دست داده‌ است.

جرم خیانت در امانت در کرج

جرم خیانت در امانت از جرائمی است که از گذشته‌های دور در بین مردم وجود داشته ‌است. همیشه افرادی هستند که مالی را به دیگری بسپارند و همیشه هم افرادی هستند که به ‌عنوان امین مال متعلق به دیگری را بپذیرند. در این خصوص ممکن است مال تلف یا گم شود یا اینکه آن را پس ندهد و از آن برای خود استفاده کند. در این شرایط جرم خیانت در امانت محقق می‌شود. زیرا امین حق ندارد از مالی که به امانت نزد او سپرده شده ‌است، برای خود استفاده کند یا در آن تصرف مالکانه داشته باشد. زمانی ‌که این جرم واقع می‌شود، لازم به ذکر است که جرم خیانت در امانت به‌ موجب قانون جدید کاهش مجازات جرائم یک جرم قابل گذشت است. به‌ همین دلیل با گذشت شاکی خصوصی، پرونده رسیدگی به این جرم متوقف می‌شود. یعنی دادرسی در هر مرحله‌ای که باشد، اگر شاکی از شکایت خود انصراف دهد، رسیدگی به آن متوقف می‌شود. همچنین به‌ موجب قانون کاهش مجازات حبس، مجازات حبس این جرم نیز با پیگیری وکیل خیانت در امانت کاهش ‌یافته است.

بهترین وکیل کیفری در کرج که می شناسید کیست؟

قبل از پرداختن به این سوال باید بگوییم که وکیل کیفری ، وکیلی است که در ضمن داشتن اطلاعات و دانش کافی در زمینه های مختلف حقوقی ، در دعاوی کیفری تخصص دارد . دعاوی کیفری به دعاوی گفته می‌شود که پس از طرح آن دعاوی، دادگستری و در بیشتر اوقات دادسرا شروع به رسیدگی می کند و اقدام به کشف جرم، تعقیب متهم، تحقیقات مقدماتی می شود. جرایم کیفری معمولاً با جان و مال و حیثیت اشخاص در ارتباط می باشد که تنها یک بار فرصت طرح ان را خواهید داشت. در عنوان قبل به برخی از ویژگی های یک وکیل کیفری خوب اشاره کردیم و به راه های مختلف انتخاب بهترین وکیل گریزی زدیم.

موسسات حقوقی برای اعتبار و ارزش و شهرت خود ، علاوه بر توجه به سابقه ی کاری وکیل و دانش و اطلاعات حقوقی ان ها ، به مهارت های جانبی که یک وکیل خوب و متخصص باید داشته باشد را در نظر می گیرند و بعد ان ها را به استخدام در می اورند، موسسه ی حقوقی ایران وکلا نیز با حساسیت و دقت بیشتری دست به انتخاب وکلای متخصص خود می زند که می توانید با خیالی آسوده از تبحر این وکلا ، پرونده ی خود را به ان ها بسپارید و یا مشاوره ی حقوقی و کیفری لازم را از ان ها دریافت کنید.برای مشکلات دعاوی وصول مطالبات میتوانید از وکیل وصول مطالبات در کرج کمک بگیرید.

راه های ارتباطی با وکیل کیفری در کرج چیست؟

در این بخش از مقاله به بررسی راه های ارتباطی با وکیل می پردازیم. ارتباط با وکیل کیفری در کرج با چند روش مختلف امکان‌پذیر است:

  • تلفن: با جستجوی شماره تلفن وکلا کیفری در کرج از طریق سایت‌های مرتبط و یا دیگر مراجع قانونی، شما می‌توانید شماره تلفن وکیل مورد نظر را به دست آورده و با ایشان تماس بگیرید. شماره وکیل کیفری در کرج از طریق شماره 09192329787 قابل دسترس است.
  • نرم افزار‌های پیام‌رسان: بسیاری از وکلا در حال حاضر از نرم‌افزارهای پیام‌رسان مانند تلگرام و واتساپ استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با جستجوی نام وکیل در این نرم‌افزارها، با ایشان تماس بگیرید.
  • رایانامه: رایانامه یکی دیگر از روش‌های ارتباط با وکلا کیفری در کرج است. با دسترسی به نشانی رایانامه وکیل موردنظر، می‌توانید به ایشان یک ایمیل ارسال کنید.
  • ملاقات حضوری: شما می‌توانید به محل کار وکیل موردنظر در کرج مراجعه کنید و به صورت حضوری با او ملاقات کنید، در این روش شما می‌توانید شخصا با وکیل تماس گرفته و نیازهای خود را با او مطرح کنید.
  • و …

خلاصه مطلب

در این نوشته از سایت گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در مورد وکیل کیفری در کرج صحبت کردیم. در این مقاله عنوان هایی نظیر: راه های ارتباطی با وکیل کیفری در کرج چیست؟ بهترین وکیل کیفری در کرج که می شناسید کیست؟ نقش وکیل کیفری کرج در پرونده های جعل، شاکی چطور طرح شکایت کند؟ ارتباط میان شاکی و مدعی خصوصی، جرایم کیفری شامل چه چیزهایی می شود؟ بر چه اساسی بهترین وکیل کیفری در کرج را تشخیص دهیم؟ و … مورد بررسی قرار گرفت که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد و به خوبی از آن بهره مند شده باشید. شما می توانید سوالات احتمالی خود را در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید و یا از طریق شماره 09192329787 با ما در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا