مشاور حقوقی در ایران

مشاور حقوقی در ایران

مشاوره در دو معنای عام و خاص به کار برده می شود همانطور که میدانیم علم حقوقی به عنوان یکی از رشته های تحصیلی در دانشگاه مطرح بوده و به واسطه تحصیل این رشته مشاغل مرتبط با آن نیز قابل انتخاب خواهد بود. افرادی که دچار مشکلات حقوقی می شوند از آنجائی که خود بر قوانین و مقرات حقوقی  آشنایی ندارند ترجیح می دهند با یک مشاور حقوقی که بر قوانین و مقررات حقوقی تسلط دارند مشورت نمایند. دریافت مشاوره حقوقی قبل از اقدام به طرح دعاوی و شکایت به افراد کمک  می کند تا نتیجه ی احتمالی دعوی خود را بسنجد وپیش بینی کند.افرادی که قصد دارند درباره ی موضوع حقوقی خود اطلاعاتی به دست بیاروند اما قصد ندارند وکیل استخدام کنند ترجیح می دهند با یک مشاور حقوقی متخصص در ایران مشورت کنند..ممکن است افراد بدون مشورت با وکیل یا مشاور حقوقی خبره در ایران اقدام به طرح شکایت کنند اما به دلیل عدم آگاهی از قوانین و مقررات حقوقی نمی توان حق خود احیا کند و بدتر آسیب  می بینند چرا که اگر شما اقدام به طرح دعوی از کسی نمائید و سپس ایشان تبرئه شود با احراز شرایط مندرج  در قانون اساسی می تواند از شما شکایت کند. بنابراین اکیدا توصیه می شود قبل از هر گونه شکایت با مشاور حقوقی با تجربه در ایران مشورت کنید.

وکیل در ایران. بهترین وکیل ایران

وکیل اقای موسی الرضا میر از اعضای گروه وکلای دادورزان صلح و سازش با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از مرکز وکلای قوه قضاییه با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید.
ایشان از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید. که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند. ‌و به عنوان یکی از بهترین وکلای گروه دادورزان صلح و سازش انتخاب گردند.

شماره تماس جهت ارتباط با وکیل موسی الرضا میر ( واتساپ و تلگرام )

۹۸۹۱۹۲۳۲۹۷۸۷+

لزوم کمک از مشاور حقوقی در ایران

بگذارید با ذکر یک مثال درمورد لزوم مشاوره حقوقی صحبت کنیم؛ شما یک شهروند عادی در یک شهر هستید تصمیم می گیرید با کوهنوردی بروید اما شما هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارید ممکن است شما یک دکتر جراح متخصص و یا یک معلم و یا هر فردی با هر شغل دیگری باشید اما مهم این است که درباره کوهنوردی اطلاعات کافی ندارید. در این شرایط دو گزینه پیش روی شماست اول اینکه خودتان به تنهایی بروید و تمام مشکلات مسیر را بپذیرید حتی پرت شدن در دره و یا گم شدن را به جان بخرید، دوم اینکه  با یک کوهنورد و یا لیدری که با تمام پیچ و خم کار آشناست مشورت کنید و یا بخواهید شما را همراهی کند. دنیای حقوق و مسائل حقوقی هم پیچیدگی های خاص خود را دارد و کمک گرفتن از یک مشاور حقوقی به شما کمک می کند تا مشکلات حقوقی خود را به بهترین شکل ممکن، با سریع ترین زمان و کمترین هزینه حل و فصل نمائید.خیلی از وقت ها مشاوره حقوقی مصداقی از این مثال است که پشگیری بهتر از درمان است .

درخواست مشاوره وکیل

دریافت مشاور حقوقی خانواده

خانواده مهم ترین نهاد در جهموری اسلامی ایران است؛ متاسفانه در سال های اخیر درگیری ها و تنازعات بین خانواده ها افزایش یافته است و باعث نگرانی هایی شده است. یکی از مهم ترین دلایل افزایش دعاوی خانواده عدم آگاهی زوجین از حق و حقوق و تکالیفی است که نسبت به یکدیگر دارند لذا ممکن است با کوچک ترین مسئله ی خود را صاحب حق بدانند و اقدام به طرح شکایت نمایند و یا فکر کنند برای مسئله ای که با آن مواجهه هستند چاره ی جز شکایت وجود ندارد. اما مشاور حقوقی خبره در ایران که بر قوانین و مقررات حوزه ی خانواده تسلط دارد اطلاعات لازم را در اختیار خانواده ها قرار می دهد و انواع راه حل های متعددی که برای حل مسئله وجود دارد را برای آن بیان می کند تا بتوانند تصمیم بگیرند که کدام راه حل برای حل مسئله ی حقوقی آن ها بهترین راه حل است. برای این پرونده ها بهتر از با یک وکیل خانواده مشورت کنید.

دریافت مشاوره حقوقی ملکی

یکی از مهم ترین پرونده هایی که مکرر به  دادگاه ارجاع داده می شوند پرونده های ملکی هستند زیرا به رغم اینکه تعهدات و قرار دادهای ملکی از رایج ترین قرار دادهای بین مردم هستند اما اطلاعات افراد درمورد آن ها بسیار اندک است. انواع دعاوی ملکی شامل تصرف عدوانی، خلع ید، تنظیم قرارداد، تنظیم سند رسمی، تصرف مال غیر و.. است که هر یک قوانین و مقررات و تبصره های متعددی را شامل می شود. قطعا افراد عادی نمی توانند بر قوانین و مقررات مربوط به دعاوی ملکی مسلط شوند و موضوعات را تجزیه و تحلیل نمایند. اما مشاور حقوقی با وکیل ملکی حرفه ای  که بر قوانین و مقررات تسلط دارد می تواند افراد را راهنمایی کنند تا با آگاهی کامل معاملات خود را انجام دهند و بدون اینکه حق خود یا دیگیری را تضییع کنند حق خود را بگیرند.

دریافت مشاوره حقوقی کیفری

موضوعات کیفری سنگین ترین موضوعات حقوقی هستند که مجازات های سنگینی را شامل می شوند و توسط وکیل کیفری می توان آنها را پیگیری و به نتیجه رساند. پیگیری پرونده های کیفری بسیار پیچیده و طولانی است به گونه ای که ممکن است برخی از افراد ترجیح بدهند خود را درگیر مراحل قانونی نکنند. اما اگر قبل از طرح دعاوی با مشاور حقوقی کار کشته در ایران که بر قوانین و مقررات مربوط به دعاوی کیفری تسلط دارد مشورت کنند می توانند آم ها را راهنمایی کند. انواع دعاوی کیفری که مشاور حقوقی دعاوی کیفری باید بر آن ها تسلط داشته باشد شامل تجاوز، جنایت، قتل، فوت بر اثر تصادف، مزاحمت تلفنی و…می باشد که بسیار ظریف پیچیده هستند.

درخواست مشاوره وکیل

دریافت مشاوره حقوقی مواد مخدر

با توجه به هزینه های گزاف و جبران ناپذیر مصرف مواد مخدر و  هزینه های زیادی که دولت  صرف مبارزه با مواد مخدر می کند قوانین و مقررات مربوط به مواد مخدر در کشور ما سختگیرانه وضع شده اند تا جلوی ورود هر گونه مواد مخدر به کشور را بگیرد. اطلاعات افراد از قوانین و مقررات حوزه ی مواد مخدر بسیار اندک است گاهی همین امر باعث می شود که مجرم شناخته شوند اما اگر با مشاور حقوقی در ایران که بر قوانین و مقررات پرونده های موادا مخدر تسلط دارد و در واقع وکیل مواد مخدر  است و تجربه ی فعالیت در این حوزه را دارند مشورت کنند می تواندبه ایشان کمک کند تا بتوانند مجازات خود را تخفیف دهند.

درخواست مشاوره وکیل

فرق خدمات وکالتی با خدمات مشاوره حقوقی

ممکن است شما در زمینه حقوقی سوالی داشته باشید و با ابهاماتی رو به رو باشید در این شرایط می توانید به مشاور حقوقی مراجعه کنید و سوالات و ابهامات خود را با ایشان مطرح کنید تا شما را راهنمایی کند. اما وکیل کسی است که از جانب شما وکالت تام دارد که پرونده شما را پیگیری کند. فرض کنید شما در حال انجام یک معامله ی ملکی هستید و سوالی برای شما پیش آمده است و شما به مشاور حقوقی ملکی مراجعه می کنید و سوال خود را می پرسید و از ایشان راهنمایی دریافت کنید. اما شما می توانید یک وکیل انتخاب کنید تا از جانب شما معامله را انجام دهد.

هنگام دریافت مشاوره حقوقی چه نکاتی را رعایت کنیم؟

هنگام دریافت مشاوره حقوقی نکات چندی را باید مورد توجه قرار دهید که در ذیل به آن ها اشاره می شود:

  • حتما قبل از مراجعه به دفتر مشاور حقوقی موفق در ایران نکات مهم و موضوعاتی که قصد دارید درباره ی آن ها صحبت کنید و همچنین سوالات خود را یاد داشت کنید.
  • همه نکات و آنچه را که درمورد موضوع می دانید با مشاور حقوقی با سابقه در ایران در میان بگذارید و نکته ای حتی اگر به نظر شما بی اهمیت است را هم مخفی نکنید چرا که همین نکته ی به ظاهر بی اهمیت ممکن است بتواند یک معمای حقوقی را حل کند.
  • به یک مشاور حقوقی متخصص در ایران که در مسئله ی حقوقی شما تخصص دارد مراجعه کنید.
  • حتما از یک مشاور قابل اعتماد کمک بگیرید و آنچه را که می گوید بی کم و کاست انجام دهید.

وکیل در کرد کوی

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده